Миколаївські водії стали першими учасниками чергового експерименту Державтоінспекції. Даішники запропонували прибрати жовтий (попереджувальний) сигнал світлофора. У ДАІ вважають, що, коли червоний одразу змінюватиметься на зелений, це допоможе знизити кількість порушень Правил дорожнього руху на регульованих перехрестях. Ефективність нововведення вирішили спершу випробувати у локальних масштабах — починаючи з 1 березня, відкориговано роботу світлофорів на десяти найбільш інтенсивних і небезпечних перехрестях Миколаєва.
У більшості випадків водії порушують правила проїзду регульованих перехресть, починаючи рух, щойно на світлофорі спалахує жовтий сигнал. Водночас інші водії, завершуючи маневр, проїжджають на жовте світло, що спалахує відразу після зеленого. Таким чином виникає конфліктна точка, що й призводить до численних дорожньо–транспортних пригод, пояснюють у ДАІ.
Поки зарано говорити про успішність експерименту, адже він триває всього кілька днів. Проте у Миколаївському управлінні Державтоінспекції вже мають певні позитивні результати нового двосигнального режиму світлофорів. «На перехрестях, де встановлено такі світлофори, з початку місяця не зафіксовано жодного ДТП, хоча раніше аварії там траплялися із вражаючою періодичністю», — розповіла «УМ» начальник прес–центру Миколаївського обласного управління ДАІ Валерія Власова. Дещо знизилася й кількість порушень ПДР: якщо у попередні місяці в середньому за день їх фіксували близько 15, то з початку експерименту — лише шість.
Водночас водії не мають єдиної точки зору з приводу нововведення. Одні стверджують, що учасники дорожнього руху просто не встигатимуть вчасно реагувати на різку зміну сигналів світлофора. На думку інших, запровадження двосигнальних світлофорів є цілком доречним — «гарячі голови» точно знатимуть, коли «тиснути на газ».