На «печерний» рекламний щит експерти Національної комісії з питань захисту суспільної моралі натрапили на площі Куйбишева кримської столиці. «Дуже відверто рекламувався нічний клуб із жахливим зображенням незрозуміло якого обличчя — чоловічого або жіночого», — повідомила на прес–конференції регіональний представник комісії Валентина Аленіна.
За приписом той крамольний щит, звісно ж, зняли (але чи надовго?), а перед цим власники «полунички» виклали з власної кишені 1,7 тисячі гривень — це найбільший штраф, який будь–коли було стягнуто за такі порушення. За словами пані Валентини, того ж дня змушений був прибрати свій звабливий «вказівник» і міський стрип–бар Dos Pilas. Щоправда, його рекламна провина потягнула лише на 170 гривень штрафу.
Та все ж не рекламні щити вважає найбільшим злом для країни голова Нацкомісії Василь Костицький. І навіть не видання «сумнівних» книжок або прокат «небезпечних» кінострічок, проти яких комісія послідовно й безкомпромісно бореться. А масове виробництво порнофільмів за участю дітей, рівень якого, за мірками вітчизняного МВС, сягає 100 мільйонів доларів. «Сьогодні мені просто соромно розмовляти зі своїми європейськими колегами, тому що Україна вже увійшла до трійки «передовиків» із виробництва дитячої порнографічної продукції», — констатував пан Костицький.