Вагони, де в кожному купе будуть лише особи однієї статі, з 30 травня з’являться у потягах № 106Ш «Одеса — Київ», №060Ш «Одеса — Харків», № 064Ш,П «Одеса — Дніпропетровськ», №124Ш «Одеса — Київ», № 049/050Ш «Київ — Трускавець», № 091/092Ш «Київ — Львів». А на Донецькій залізниці роздільні вагони як експеримент запрацюють уже з 30 березня. Квитки в «одностатеві кімнати», тобто окремі купе у «звичайних» вагонах, можна придбати вже сьогодні — на потяги №88 «Луганськ — Київ» (купейний вагон №4), №83 «Маріуполь — Київ» (вагон №11) та №120 «Донецьк — Київ» (вагон №6).
На квитках із літерами «Ч» та «Ж» вказуватимуть «стать» місця. Належність усього купе визначатимуть згідно з першим проданим квитком. Вартість таких квитків не відрізнятиметься від звичайних. Як пояснили «УМ» у прес–службі Донецької залізниці, ідея запровадити роздільні купе існувала давно, однак лише нині її вирішили випробувати через зменшення пасажиропотоку: «Найперше, чим керувалися, — хотіли збільшити права пасажирів. Зокрема дозволити обирати, з ким їхати. Наприклад, жінці буде не комфортно їхати в компанії трьох чоловіків. Раніше, коли виникали такі проблеми, провідники намагалися когось переселити, а тепер ми просто вирішили це узаконити».
Роздільні вагони давно практикують за кордоном. Зокрема, в потягах Польщі всі купе розділені за статтю. Однак, окрім переваг, таке розділення може завдати і чимало незручностей. Приміром, ускладнити доступ до квитків матерям, які подорожують разом із синами, тощо.