Схоже, що киян, які не встигають готувати собі самостійно вдома, таки досита нагодують варениками, борщем та супами: до 2007 року в столиці буде аж 33 нові ресторани української кухні «Швидко» (зараз їх всього вісім). Цьогоріч представники цієї компанії збираються відкрити у столиці сім нових закладів. Такі наміри ЗАТ «Швидко» оприлюднило після зміни керівництва й приходу нового генерального директора Желько Марчека. Останній до цього вже встиг пропрацювати в «МакДональдз Україна», тож на економічній «кухні» конкурентів знається добре. На першій своїй прес-конференції в новому амплуа пан Желько пообіцяв підтягнути свою компанію до вищого рівня. Тим більше що і нині інвестори зараховують «Швидко» до десятки найуспішніших брендів, створених українцями за часи незалежності.
«Зараз у нас є два головних конкуренти, а на київському ринку ми займаємо третю позицію серед ресторанів швидкої їжі та піцерій», — розповів директор із маркетингу компанії «Швидко» Артем Миргородський. Перші і другі місця, а відповідно й більшу частину клієнтури, у «швидких» відбирає «МакДональдз» та «Містер Смак». На думку Артема Миргородського, сильних конкурентів, радше, треба чекати з Росії. «Наш ринок дуже відстає від російського, тому ми розуміємо, що не пройде й двох років, як російські бізнесмени зацікавляться українськими ринками і відкриватимуть тут нові точки», — констатує він.
«Швидко» заманювати киян до себе збирається винятково традиційною «фішкою» — домашньою українською їжею та якісним обслуговуванням. До кінця року компанія планує також скоротити час виконання замовлень. «Борщ, вареники чи картоплю офіціанти подаватимуть за 7-8 хвилин, а не 15, як раніше, тому проблема з чергами відпаде автоматично», — пояснює Артем Миргородський. Серед новинок і спеціальнi термопакети і стаканчики, в яких забрати додому можна буде як вареники, так і супи-борщі.