Навіщо дорога, якщо вона не веде до храму?
У Чернігові це риторичне запитання слід сприймати буквально, бо дорога для вантажного транспорту проходить просто... по подвір'ю церкви Христова Воскресіння. Від постійної вібрації храм — пам'ятка архітектури національного значення — почав руйнуватися. Місцева влада вважає таку ситуацію ганебною для стародавнього міста, однак для перенесення дороги в інше місце немає грошей.
Усе почалося 50 років тому, коли для того, щоб відвести з центральних вулиць міста вантажний транспорт, через церкву проклали вулицю з символічною, як на сьогоднішній день, назвою — Комсомольська. Дорогу вимостили просто по церковному кладовищу. Її ширина — 5 метрів, а тротуарів немає. Архітектурний ансамбль храму був розділений. З одного боку вулиці залишився власне сам храм, з іншого — його дзвіниця. Зараз біля воріт церкви — автостоянка. За її огорожею — склади та ринок. Колись, за планом реконструкції Чернігова, цей храм мали взагалі знести, однак його відстояли прихожани. Адже з XVIII сторіччя служба тут не припинялася.
Через постійну вібрацію, викликану рухом транспорту, церква — творіння відомого українського архітектора XVIII сторіччя Івана Григоровича-Барського — руйнується. Тріщини на стінах церковна рада латає двічі, а то й тричі на рік. З фасаду будівлі постійно сиплеться тиньк, а будівельники радять прибити на стіни сітку — щоб не осипався.
Під час хресної ходи на прихожан чатує небезпека — у будь-яку мить на проїжджій частині може з'явитися автомобіль.
Для того, щоб вирішити проблему, необхідно провести дорогу в обхід храму. Та коштів для цього місто не має. Зокрема, міський голова Чернігова Олександр Соколов зазначив: «Там складна транспортна розв'язка, і перекрити вулицю на певний період часу ми не можемо. Але проектно-пошукові роботи тривають».
Щоб обвести дорогу навколо церкви, потрібно знести щонайменше 5 приватних будинків та відселити людей. Однак нового житла для таких цілей у місті не будують. Тож і залишається церковній раді поки що латати тріщини у храмі. А прихожанам виходити з нього обережно, щоб не потрапити під колеса.