Як відомо, транснаціональні корпорації вже давно є сильнішими й впливовішими, ніж більшість незалежних держав. І якщо це так, то чому б не піти у велику політику, напевне подумали собі у найбільшій у світі мережі кафе швидкого харчування «Макдональдз». Скандал виник, коли київська журналістка Олена Білозерська випадково побачила на телеекрані одного зі столичних «Макдональдзів» незвичну інформацію: серед «просвітницьких» слайдів з інформацією про країни світу раптом з’явилася картка про... Абхазію. Слайд містив карту цієї відчуженої всупереч міжнародному праву області Грузії, прапор сепаратистів, а також інформацію, що столицею Абхазії є Сухум, валютою — російський рубль, інтернет–доменом — «ru». За інформацією «Макдональдза», в незалежній Абхазії проживає суцільно англомовне населення, тому офіційною мовою значилася англійська. Таким чином «Макдональдз» став четвертим у світі суб’єктом, хто визнав незалежність Абхазії, після Нікарагуа, Венесуели та Республіки Науру.
Після того як Олена Білозерська опублікувала фото абхазького слайду «Макдональдза» в інтернеті, виник скандал. Михайло Шуранов, речник підприємства «Макдональдз Юкрейн», заявив: «Макдональдз» не робив жодних заяв стосовно чиєїсь незалежності. Як тільки ми дізналися, що один із слайдів, трансльованих компанією «Індор відео», яка розміщує монітори в торгових центрах, супермаркетах тощо, створює хибне враження у наших відвідувачів, ми попросили терміново прибрати слайд з екранів».
Слайд справді «прибрали», проте питання залишилися. «Суверенітет грузинських автономних республік Абхазії і Південної Осетії, окупованих Росією, крім Росії, визнали лише Нікарагуа, Венесуела і Республіка Науру — всі за десятки мільйонів доларів, а дехто ще й за військову допомогу. Цікаво, скільки мільйонів доларів заплатили київському «Макдональдзу» за таку картинку на екрані?» — пише Білозерська на своєму інтернет–блозі. Тим часом ані Грузія, ані Україна на офіційному рівні на інцидент ніяк не прореагували.