Років із п'ятнадцять тому ім'я Мадонни гриміло на весь світ. І хоча її тодішній імідж розкутої (м'яко кажучи) секс-бомби сприймався далеко не однозначно, факт залишається фактом: про цю фарбовану блондинку у вельми відвертому вбранні не чув хіба глухий. Відтоді Луїза Марія Чікконе дуже змінилася — стала порядною дружиною й матір'ю двох дітей, почала одягатися у класичному стилі й замість зніматися в еротичних кліпах пише дитячі казки. І хоча, безперечно, серед її прихильників є чимало тих, хто сумує за розбещеною дівою Мадонною, все-таки у своєму нинішньому образі поп-королева викликає значно більше поваги.
Але є одна проблема: без скандальних витівок Мадонні стає дедалі складніше нагадувати про себе публіці. Іноді навіть доводиться «реанімувати» бурхливу молодість і шокувати громадськість відвертими поцілунками з Брітні Спірз або аж надто оригінальними фотосесіями для жіночих журналів. Але «новій» Мадонні такі штучки якось не до лиця. Тому легенда поп-сцени вирішила взятися за популяризацію власної персони з іншого боку — вразити світ грандіозним концертним туром.
Гастрольне турне Мадонни під назвою Reinvention (буквально «винахід, зроблений знову») за всіма параметрами має стати однією з найяскравіших подій року і, до того ж, найприбутковішим туром-2004. Квитки на кожен з концертів у його рамках розходяться одразу, щойно надійдуть у продаж, і через шалений попит графік турне постійно ущільнюється. В одному тільки Нью-Йорку Мадонна дасть п'ять концертів поспіль, що для зірки такого масштабу — дуже й дуже багато. Причому квитки вартістю від 150 до 300 доларів розмітають не лише в Америці, а й у Європі. І, судячи з усього, глядачі не пошкодують про витрати, адже буде не тільки що послухати, а й що подивитися: окрім вражаючих декорацій, Мадонна обіцяє ще й унікальне шоу, костюми для якого створять знамениті дизайнери Крістіан Лакруа та Карл Лагерфельд. На жаль, до України вся ця феєрія не завітає...