Іменинник–«інтернаціоналіст»

11.12.2009
Іменинник–«інтернаціоналіст»

Костянтин Стрюков. (Фото Тетяни ШЕВЧЕНКО.)

Досьє:

Ім’я — MTV Ukraine

Вік — два роки

Особливі прикмети — міжнародний канал в Україні

Про вихід на український ринок MTV Networks — одна з найбільших музичних телемереж у світі, що віщає у 161 країні, оголосила ще влітку 2005 року. Проте весною 2006–го глядач не побачив музичної телепрем’єри. Натомість уже у вересні MTV Networks відкликала у ТОВ «Мрія–ТВ» — першого власника українського каналу — ліцензію на бренд MTV. На початку 2007 року заговорили про поновлення проекту. Інвестором каналу став інвестфонд Horizon Capital. І перший (і поки що єдиний) міжнародний канал в Україні вийшов в ефір. Нещодавно активи MTV Ukraine, за оцінками учасників ринку, за 15 мільйонів доларів придбала медіагрупа «Інтер».

Ще рік тому MTV Ukraine був 25–м каналом в Україні серед тих, які охоплюють молодіжну аудиторію 14—32–річних глядачів. Зараз канал піднявся на 15–ту сходинку. Серед музичних побратимів MTV Ukraine за рейтингами другий — за М1, який входить у медіа–групу Віктора Пінчука Starlshgmedia. Хоча фактичні показники телеперегляду музичних каналів в Україні мізерні — їхні рейтинги, за даними GFK, не дотягують навіть до одного відсотка. MTV Ukraine рівняється на рейтинги молодіжного «Нового каналу». Хоча гендиректор каналу–іменинника Констянтин Стрюков визнає, що нині така планка — лише фантазії, «битва Давида та Голіафа».

З приходом на український MTV Констянтина Стрюкова, який до цього очолював одне з найбільших вітчизняних рекламних агентств Starcom, змінилося позиціонування каналу та його візуальна картинка. Із «українського музичного каналу» впродовж останнього року він перетворився на «розважальний музичний молодіжний», що активно ретранслює іноземний продукт. Відхід від суто музичного спрямування пояснюють загальними тенденціями міжнарожної мережі MTV, яка поступово переорієнтовується на розважальні формати. А ще медіа–група «Інтер», що позиціонує себе як група каналів для всієї сім’ї, новоприбулого MTV Ukraine призначила відповідальним за молодіжну аудиторію.

«MTV Ukraine повинен стати лідером серед кабельних музично–розважальних каналів — це наша основна мета, — каже «УМ» Констянтин Стрюков. — За трохи більше ніж два роки в ефірі ми налагодили контакт із глядачем і розуміємо, в якому напрямку треба йти, щоб значно розширити аудиторію. Зокрема, ми збільшуватимемо кількість програм власного виробництва, і зрозуміло, закуповуватимемо новий контент. Початок є: уже стартував найпопулярніший у світі молодіжний комедійний серіал «Теорія великого вибуху». У січні ми почнемо показ всесвітньо відомого реаліті–шоу «Сімейка Озборнів».

  • Сашко Лірник: Казку пропускаю через себе...

    Хто не знає Сашка Лірника? Виявляється, є такі. Та з кожним новим днем незнайків стає все менше: то книга з Лірниковими казками до рук потрапить, то диск хтось перепише й дасть послухати, то на телебаченні Лірникову вечірню казочку тато з мамою увімкнуть. Казкар постійно спілкується з читачами, слухачами й глядачами, їздить з волонтерською місією на Донбас, а також за кордон, до українців діаспори. >>

  • Розкадровані мандри

    Професійна мандрівниця Ольга Котлицька цього тижня у Києві збирає друзів, щоб нагадати: телепроекту про подорожі, автором і ведучою якого вона є, уже 20. Спочатку був «На перший погляд», потім він трансформувався у «Не перший погляд». >>

  • Сміятися з леді-боса

    Навіть якщо комедії не ваш улюблений кіножанр, варто подивитися на неперевершений талант однієї з найсмішніших сучасних коміків — американської акторки Меліси Маккарті у новій стрічці «Леді бос», що цього тижня виходить у прокат в Україні. >>

  • «За мною там Непал, Гімалаї сумують»

    Телеведучий Дмитро Комаров на каналі «1+1» показав Камбоджу, Індію, Кубу, Болівію та інші країни такими, як ніхто не здогадувався. Він «вивертає» світ і показує його з вражаючих сторін. У кабінеті Дмитра в офісі «Плюсів», де ми ведемо розмову, ніби зібрані шматочки екзотичних країн, у деталях. >>

  • У новинах немає змоги «погратися»

    Упродовж останніх років вибагливі телеглядачі, які цінують свій час, усе частіше відмовляються від перегляду ефірів так званих великих каналів, де навіть у новиннєвих блоках орієнтуються на «інформацію розваг» — інфотеймент. >>

  • Провокатори з мікрофонами

    У Донецьк прибула група з 20 представників російських ЗМІ, перед якими поставлено завдання «фіксації обстрілів мирного населення українськими військовими», а також «консультацій» з організації провокацій, — повідомили в групі «Інформаційний спротив». >>