Досьє:
Ім’я — MTV Ukraine
Вік — два роки
Особливі прикмети — міжнародний канал в Україні
Про вихід на український ринок MTV Networks — одна з найбільших музичних телемереж у світі, що віщає у 161 країні, оголосила ще влітку 2005 року. Проте весною 2006–го глядач не побачив музичної телепрем’єри. Натомість уже у вересні MTV Networks відкликала у ТОВ «Мрія–ТВ» — першого власника українського каналу — ліцензію на бренд MTV. На початку 2007 року заговорили про поновлення проекту. Інвестором каналу став інвестфонд Horizon Capital. І перший (і поки що єдиний) міжнародний канал в Україні вийшов в ефір. Нещодавно активи MTV Ukraine, за оцінками учасників ринку, за 15 мільйонів доларів придбала медіагрупа «Інтер».
Ще рік тому MTV Ukraine був 25–м каналом в Україні серед тих, які охоплюють молодіжну аудиторію 14—32–річних глядачів. Зараз канал піднявся на 15–ту сходинку. Серед музичних побратимів MTV Ukraine за рейтингами другий — за М1, який входить у медіа–групу Віктора Пінчука Starlshgmedia. Хоча фактичні показники телеперегляду музичних каналів в Україні мізерні — їхні рейтинги, за даними GFK, не дотягують навіть до одного відсотка. MTV Ukraine рівняється на рейтинги молодіжного «Нового каналу». Хоча гендиректор каналу–іменинника Констянтин Стрюков визнає, що нині така планка — лише фантазії, «битва Давида та Голіафа».
З приходом на український MTV Констянтина Стрюкова, який до цього очолював одне з найбільших вітчизняних рекламних агентств Starcom, змінилося позиціонування каналу та його візуальна картинка. Із «українського музичного каналу» впродовж останнього року він перетворився на «розважальний музичний молодіжний», що активно ретранслює іноземний продукт. Відхід від суто музичного спрямування пояснюють загальними тенденціями міжнарожної мережі MTV, яка поступово переорієнтовується на розважальні формати. А ще медіа–група «Інтер», що позиціонує себе як група каналів для всієї сім’ї, новоприбулого MTV Ukraine призначила відповідальним за молодіжну аудиторію.
«MTV Ukraine повинен стати лідером серед кабельних музично–розважальних каналів — це наша основна мета, — каже «УМ» Констянтин Стрюков. — За трохи більше ніж два роки в ефірі ми налагодили контакт із глядачем і розуміємо, в якому напрямку треба йти, щоб значно розширити аудиторію. Зокрема, ми збільшуватимемо кількість програм власного виробництва, і зрозуміло, закуповуватимемо новий контент. Початок є: уже стартував найпопулярніший у світі молодіжний комедійний серіал «Теорія великого вибуху». У січні ми почнемо показ всесвітньо відомого реаліті–шоу «Сімейка Озборнів».