Прогресивні нині пішли бабульки. Це ж треба — знають не лише те, хто такий Хоакін Кортес, а навіть знайомі з філософією його творчості й прекрасно орієнтуються у його пересуванні земною кулею. До київського концерту Кортеса вони підготувалися дуже ретельно: понаписували на плакатах, що рішуче засуджують оголене тіло, та й зібралися невеличкою зграйкою біля «України». «Ці архівні елементи що, й купаються одягнутими?» — здивовано озиралися на демонстрантів люди, втім, від головного маршруту, який вів їх на світову прем’єру шоу Хоакіна Кортеса «Кохання і ненависть», не відхилялися. Ще б пак — чекали його приїзду аж з 21 березня! Концерт було перенесено на третє квітня, оскільки декорації цього шоу надскладні й монтувати їх потрібно як мінімум одну добу. Вільний день в «Україні» знайшовся лише 2 квітня.
Апаратуру й декорації «Кохання й ненависті» — багаторівневе обладнання для світла, звуку та польотів над сценою, кілька екранів тощо — доправили до Києва кількома вантажівками. Кажуть, за процесом монтування маестро слідкував особисто. Разом з Хоакіном Кортесом приїхали близько 50 осіб, половина з яких — танцівники. Музика шоу — лише жива, інакше, як визнав сам артист, нічого б у них не вийшло. Музиканти — діджей, що грає на трьох «вертушках», барабанщик та два перкусіоністи — були таким собі оркестром-невидимкою: хоч і перебували весь час на сцені, глядачі їх не бачили. Зате музиканти танцівників бачили прекрасно через спеціальні монітори й у ритмах фламенко були не те що синхронними — єдиними.
Жили артисти в «Прем’єр-палаці», особливим вередуванням не вирізнялися, хоча Хоакін забажав собі гримерку в білому кольорі, і це прохання організатори виконали з задоволеням.
Вистава, на яку так довго чекали, не розчарувала. Кохання і ненависть, війна і мир, великі мрії й гіркі розчарування, перемоги і поразки — про це, переконує Хоакін Кортес, можна говорити не лише словами, а й мовою танцю, музики, навіть якихось окремих, особливо виразних звуків та рухів. А простір для фламенко, виявляється, — це не лише горизонтальна сцена, а й вертикальна координата, яку Кортес освоїв давно й успішно експлуатує у своїх виставах. Над сценою літали дівчата, одягнуті у довжелезні чорні спідниці. (Відкриті бюсти, мабуть, дуже б стурбували бабусь біля входу, але, на щастя, вони їх не бачили — квитки від 70 до 1000 гривень пенсіонерам не по кишені, та й нерви цілішими залишаться). Костюми шоу авторства Армані — від суворих білого й чорного до всеможливої пастелі, яка розливалася сценою стрімко, свіжо, нестримно... Іноді це дійство нагадувало якравий калейдоскоп, іноді — тужливу баладу... Відчуття, ніби щось у цьому житті проходить повз тебе, не полишало протягом усього вечора...
P. S. Шановне керівництво «України»! Будь ласка, не продавайте на подібні шоу квитки на бокові місця — нещасний глядач отримує лише половину задоволення й ризикує обзавестися косоокістю. Неймовірних прибутків це не забезпечить, а от настрій людям зіпсує.