1 грудня у перше плавання запустили так званий рейковий автобус. Цьому диву техніки значно ближче до поїзда, ніж до автобуса, але залізничники — народ підневільний: написано «автобус», то автобус. Хоча лунає й інша назва — рейкове маршрутне таксі. Як би там не було, але автобус на рейках об’єднає найбільший спальний район Львова Сихів, Привокзальну та віддалене Підзамче.
Рейковий автобус залізничники пропонують як зручну альтернативу звичним маршруткам. Зрештою, це буде найшвидший спосіб дістатися з одного кінця міста в інший. Щоправда, за інформацією «УМ», в кулуарах міськради появі альтернативного транспорту активно чинило спротив «лобі маршрутників», адже спочатку за допомогою диво–вагонів планувалося перекривати весь ранковий час, коли звичайні автобуси вщерть забиті. Тож монополію маршрутників на перевезення трудящих львів’ян у час пік повністю зламати не вдалося.
На перших порах автобусів на рейках курсуватиме два. Кожен розрахований на 90 сидячих пасажирів, але будуть і «стоячі» місця. Тож гамузом у новий транспортний засіб «пакується» 170 осіб. На маршрут «наземне метро» виходитиме сім разів на день: розпочинатиме виїзд із Сихова о 6.41, а прибуватиме востаннє на Підзамче о 22.05. Відтак зі станції «Сихів» до Підзамчого через Персенківку, вулицю Княгині Ольги, Коновальця, Городоцьку, Залізничний вокзал, Гната Хоткевича і станцію «Підзамче» можна буде дістатися за якихось 48 хвилин, а з Привокзальної на Сихів — за півгодини.
Ціна за дорослий квиток, враховуючи кур’єрську швидкість, халявна — півтори гривні. Два роки тому рейковий автобус випробували на маршруті Львів — Рівне. Тепер, коли він перекочував до Львова, Галичину з Поліссям сполучатиме відремонтований комфортабельний потяг на чотири вагони, який курсуватиме за старим графіком. Честь реалізації проекту цілком дісталася залізничникам — їхня колія, вагони та фінанси. Міська влада допомогла хіба видачею необхідних дозволів, облаштувала зупинки і погодила маршрут, через що запуск рейкового автобуса відклався на пару тижнів.