Картину, яку досі виставляли в експозиції Одеського музею західного і східного мистецтв під назвою «Робота невідомого художника», фахівці визнали одним із шедеврів світового живопису пензля італійського художника епохи Відродження Тіціана Вечелліо. Як розповів «УМ» директор музею Володимир Островський, «Портрет венеціанського дожа Джіроламо Пріулі» мистецтвознавці виявили випадково, коли завершували ревізію найцінніших полотен, що зберігаються в музеї. На те, що твір написано давно, явно вказував одяг сучасника, який позував перед невідомим художником.
Почали вивчати прискіпливіше, водночас подбавши, щоб полотно не спіткала доля викраденої картини Караваджо «Поцілунок Іуди або взяття Христа під варту». Згодом вислали зразки полотна і фарб фахівцям Ермітажу на експертизу, щоб встановити їхній вік. «Днями, — веде далі пан Островский, — отримали відповідь: склад полотна і фарб відповідає передбачуваному часу написання картини — XVI століттю. І, що найголовніше, її авторство, як і припускав ще 25 років тому заступник директора музею пан Власов, належить геніальному Тіціану».
За словами директора музею, «переконатися у достовірності роботи Тіціана вдалося завдяки тому, що цей художник часто переробляв картини просто на полотні». За сприяння засновника Фонду музеїв України картину в супроводі спеціальної охорони відправили до Києва у Національний центр реставрації — тут зробили рентгенівський знімок і взяли хімічний аналіз. А результати досліджень відправили до Ермітажу, де експерти зробили висновок про достовірну належність картини пензлю Тіціана».
Після отримання висновку до Одеси запросили висококваліфікованого експерта, доктора мистецтвознавства Вікторію Маркову, яка підтвердила висновок. Було знайдено і каталог в інтернеті, де вказаний каталожний номер картини, коли її виставляли на аукціон, збігся із номером на картині з одеського музею. Тому тепер зі стовідсотковою упевненістю можна сказати: в Одеському музеї західного і східного мистецтв зберігається справжній шедевр епохи Відродження. «Причому, можу запевнити, зберігається і охороняється так, як належить охороняти справжнього Тіціана, — додав пан Островський. — Зараз у музеї встановлено найсучаснішу систему охорони картини, поставлено найпотужніші ґрати, у нас функціонує цілодобовий відеозапис і повністю оновлено систему сигналізації, яка тепер реагує на будь–який рух чи звук».