У Києві прооперували оленя, який постраждав від ракетного обстрілу
Російська атака 14 листопада сколихнула життя не лише мешканців та гостей столиці, а й жителів Київського зоопарку. >>
Не спробувати себе в дизайні одягу, спідньої білизни або принаймні ювелірних прикрас — це для зірок шоу–бізнесу вже просто моветон. Побачивши, що відстає від колег, американська співачка Алісія Кіс вирішила й собі податися в дизайнери коштовностей. Тим паче що відповідні знайомства в неї є: під час гастролей у Торонто Кіс познайомилася з ювеліром Жизель Теро, яка розробляє дизайн прикрас для бренду The Barber’s Daughters. Жизель захоплюється добрим смаком Алісії, тому сама запропонувала зірці допомогти розробити колекцію кольє на наступну весну.
28–річна співачка сприйняла цю пропозицію із захватом, адже робота Теро їй дуже до вподоби. «Я просто закохалася в ці витвори мистецтва, які так чітко підкреслюють індивідуальність людини!» — розповідає Кіс про свої враження від прикрас авторства Жизелі.
Підсумком співпраці двох творчих жінок стала колекція предметів, на які нанесені вірші Алісії. Вартість кольє коливається від 85 до 2 500 доларів, а в продаж вони надійдуть наступного року.
Російська атака 14 листопада сколихнула життя не лише мешканців та гостей столиці, а й жителів Київського зоопарку. >>
Зима близько, і багато безпритульних хвостатих знову змушені пристосовуватися до холоду, постійної вологості, мжички та темряви. >>
Двоє старих лаються:
— Я старий? Та мені лікар сказав, що мій організм працює як годинник! >>
У нейрофізіології стався прорив — ученим вдалося розробити метод боротьби із залежностями за допомогою ультразвуку. >>
Кеті Перрі та її колишній — Орландо Блум — домовилися про купівлю особняка ветерана за 15 мільйонів доларів. >>
В Італії 57-річний чоловік видавав себе за власну померлу матір, щоб отримувати її пенсію. >>