У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Не спробувати себе в дизайні одягу, спідньої білизни або принаймні ювелірних прикрас — це для зірок шоу–бізнесу вже просто моветон. Побачивши, що відстає від колег, американська співачка Алісія Кіс вирішила й собі податися в дизайнери коштовностей. Тим паче що відповідні знайомства в неї є: під час гастролей у Торонто Кіс познайомилася з ювеліром Жизель Теро, яка розробляє дизайн прикрас для бренду The Barber’s Daughters. Жизель захоплюється добрим смаком Алісії, тому сама запропонувала зірці допомогти розробити колекцію кольє на наступну весну.
28–річна співачка сприйняла цю пропозицію із захватом, адже робота Теро їй дуже до вподоби. «Я просто закохалася в ці витвори мистецтва, які так чітко підкреслюють індивідуальність людини!» — розповідає Кіс про свої враження від прикрас авторства Жизелі.
Підсумком співпраці двох творчих жінок стала колекція предметів, на які нанесені вірші Алісії. Вартість кольє коливається від 85 до 2 500 доларів, а в продаж вони надійдуть наступного року.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>