Андрій Галочкін:
«Як і до підвищення штрафів, так і після їх зростання, правила не порушував. За останні два місяці лише один раз спілкувався з інспектором ДАІ, та, на щастя, все обійшлося. На мою думку, 80 км/год цілком достатньо для їзди у населеному пункті, тому причин порушувати ПДР не бачу».
Ірина Храмова:
«З часу підвищення штрафів я двічі порушувала правила дорожнього руху. Перший раз — на 6 кілометрів перевищила швидкість, і мені додому прийшли фотографії з постановою про штраф. Потім фотографування відмінили, було образливо. Другий раз — через те, що не було зрозумілої розмітки, повернула в недозволеному місці. Штраф як законопослушний громадянин заплатила за обидва випадки. Та, на мою думку, жорсткіше покарання дало результати хіба що у перші два місяці. Сьогодні ж усе стало, як раніше, — хто порушує, той знає, що «відмажеться». Наша Державтоінспекція стала свого роду репресивним органом. Приміром, за кордоном ДАІ частіше допомагає водіям об’їхати затори, зупиняють, щоб попередити про небезпеку, ніж за порушення ПДР. Наша влада вирішує проблему на дорогах не тими методами, що потрібно».
Стас Сошніков:
«Підвищення штрафів дало лише можливість інспекторам частіше і більше брати «на лапу». Людина, яка не порушувала правил, і після підвищення штрафів не порушуватиме їх. А той, хто знає, що може уникнути відповідальності, їздитиме і далі, як захоче. Мені здається, що більш ефективним методом було б не підвищення штрафів, а створення умов, щоб люди не порушували: встановлення дорожніх знаків, чітка розмітка і завдання інспектора не оштрафувати, а отже, взяти хабара, а допомогти водієві».
Олег Віткус:
«Як на мене, то підвищення штрафів принесло свої результати. За власними спостереженнями можу сказати, що водії почали менше порушувати принаймні елементарні правила дорожнього руху. А ще показовим є те, що у столиці стало менше заторів, що, на мій погляд, пов’язане саме зі зменшенням порушень ПДР, а отже, аварійності».