Що приготувати на Новий рік: рецепти яскравих та апетитних страв і закусок на будь-який смак
Святкування Нового року в колі родини та друзів — завжди приємна подія. >>
Курйозом обернулося бажання керівників латвійської столиці якнайширше розрекламувати своє місто для іноземних туристів. Усе вирішив один–єдиний звук в одному англійському слові. І ця орфографічна помилка змінила значення рекламного гасла на протилежне. Потрібно було: Easy to go, hard to leave («Легко приїхати [в Ригу] — важко покинути», а вийшло: Easy to go, hard to live («Легко приїхати — важко жити»).
Тепер ризькі рекламісти називають помилку «друкарською», але очевидно, що йдеться про погане знання авторами письмової англійської мови.
Деякі латиші назвали помилкове гасло «обмовкою за Фрейдом», адже через фінансову кризу умови життя в країні справді значно погіршилися: латвійська економіка скоротилася майже на 20 відсотків, це призвело до масового безробіття та зменшення витрат на соціальні потреби.
Як повідомляє газета «Аустріан таймс», маркетингова кампанія вартістю 500 тисяч євро і тривалістю п’ять тижнів розрахована на туристів з інших країн Балтії, Скандинавії, Німеччини, Росії тощо; вона має початися 23 листопада. Тепер організаторам потрібно переробляти всі випущені плакати та оригінал–макети.
До речі, креатив у рижан досить своєрідний і без урахування орфографічних помилок. «Фішкою» кампанії є «живе» серце, що має руки й ноги та одне велике око. Ця страшилка позує поруч із різними архітектурними пам’ятками або іншими символами Латвії. До таких, зокрема, відноситься дебела жінка в давньогерманському вбранні й шоломі з рогами. А ще Ригу подають як батьківщину різдвяної ялинки — ця традиція зародилася нібито саме в латвійській столиці 499 років тому.
Святкування Нового року в колі родини та друзів — завжди приємна подія. >>
Побачити руду білку в Києві — звичне явище, особливо коли в них настає пора запасатися їжею перед морозами. >>
Казино. Під ранок заходить шикарна жінка i підходить до рулетки: >>
10 грудня на аукціоні Sotheby’s було продано унікальну роботу французького дизайнера Франсуа-Ксав’є Лаланна — бар «Гіпопотам» (1976) за 31,4 мільйона доларів. >>
Першою людиною, чиї статки сягнули $600 млрд став одіозний американський бізнесмен Ілон Маск – він став найбагатшою людиною світу. >>
Він Дізель, американський актор і кінорежисер, у своєму блозі підтвердив, що легенда світового футболу Кріштіану Роналду з’явиться в заключній частині франшизи (право вести бізнес під відомим брендом, використовуючи його готову бізнес-модель, технології та підтримку за певну плату (роялті)) «Форсаж» >>