Учора в столичному Pіnchuk Art Centre Олена Франчук — дружина одного з найбагатших українців Віктора Пінчука і донька екс–президента Леоніда Кучми — презентувала бренд StarLightMedia, який віднині об’єднує «Новий канал», СТБ, ICTV, М1, М2 та «Куй–ТБ». Директором телегрупи призначено керівника ICTV Олександра Богуцького. Голова спостережної ради — сама Олена Франчук. Інвестори — Олена Франчук і Віктор Пінчук. За останні кілька років канали медіа–групи Віктора Пінчука поступово завойовують рейтинги. Так вдале позиціонування зробило лідерами молодіжного телеперегляду «Новий канал», чоловічого — канал ICTV. «Ми впевнені в успіху, — заявляє голова спостережної ради медіа–групи StarLightMedia Олена Франчук. — Бо ми виросли, а конкуренти впали».
Медіа–група StarLightMedia оголосила про створення власного сейл–хаусу (структури з продажу рекламного часу) на телеканалах групи — StarLight Sales. «Самостійний продаж підтримає розвиток українського ринку в цілому і дозволить рекламодавцям оптимальніше реалізувати свої маркетингові цілі, а нам — збирати більше коштів для розвитку власного виробництва», — впевнена Олена Франчук. Відтепер бізнесвумен не відкидає можливості співпраці StarLight Sales з іншими учасниками телеринку, наприклад ТРК «Україна».
У 2010 році ніяких змін у роботі об’єднаних одним брендом каналів не передбачається. Як і раніше, за словами Олени Франчук, на кожному зберігатиметься власне виробництво. Франчук не виключає створення у майбутньому нових каналів — супутникових чи кабельних.