У понеділок на загальних зборах колективу спортивного каналу «Мегаспорт» голова правління медіагрупи «Інтер» Сергій Созановський повідомив про переорієнтацію каналу — зі спортивного на молодіжно–розважальний. На каналі з’явиться більше програм на зразок «Ігор патріотів», залишиться рейтингова спортивна документалістика.
Олександр Кравцов, керівник проекту ребрендингу каже: «Телеканал «Мегаспорт» стане екстремальнішим, змагально–розважальним. Ми хочемо показати спорт не лише у класичному вигляді, а й запропонувати інші — яскраві, видовищні формати змагань». Проте пан Кравцов уточнює: мовлення відповідатиме вимогам існуючої ліцензії. Оновлення ефіру відбуватиметься поступово, а завершиться у березні наступного року. Назва «Мегаспорту» змінюватися не буде.
Основною глядацькою аудиторією «Мегаспорту» зараз є чоловіки за 55. Медіа–група «Інтер», запропонувавши новий контент, хоче зробити шанувальниками спортивного каналу і молодь, і жінок.
Вдалим у медіа–групі вважають оновлення восени минулого року ще одного свого «малого» каналу — НТН. За інформацією прес–служби, упродовж року доля названого каналу збільшилася на 54 відсотки. Не меншого зростання рейтингових показників група «Інтер» чекає і від ребрендингу «Мегаспорту». Щоправда, заради об’єктивності треба нагадати, що минулого року два канали медіа–групи — «Мегаспорт» та К1 — обмінялися мережами. У результаті такого «чейнджу» спортивний канал став менш доступним для широкого загалу глядачів.
Для співробітників «Мегаспорту» минулий понеділок не став щасливим, бо їм оголосили про майбутні скорочення. За інформацією «Телекритики», планується відсіяти близько 70 відсотків працівників «Мегаспорту». В офіційному коментарі прес–служби уже звичні загальні фрази про те, що частина людей лишається на каналі, частина — у медіа–групі, «тим, хто не знайде себе у проектах медіа–групи, запропонують компенсацію відповідно до діючого законодавства». За інформацією «УМ», на каналі вже розпочалися співбесіди, на яких керівництво вирішує долю працівників.
До речі, нагадаємо, з кінця минулого місяця відбувається реформування К1 — ще одного каналу медіа–групи «Інтер». З початку нинішнього місяця там не виходить інформаційна програма «Один день», і нині вже звільнився практично весь штат, що працював над створенням випуску новин — близько двох десятків працівників.
ОКРЕМА ДУМКА
«Традиційно обираю «Євроспорт»
Стелла Захарова, олімпійська чемпіонка зі спортивної гімнастики:
— Показувати спортивні змагання і програми потрібно для того, щоб у людей, а особливо в дітей, виникало бажання ходити у спортивні секції та клуби і займатися спортом. Як не банально це звучить, спортивна тематика на телебаченні потрібна для того, щоб була здоровою нація. Ні власники вітчизняних каналів, ні керівництво державного «Першого Національного» не наповнюють ефіри спортом якісно і різнобічно. Наприклад, нещодавно проходив чемпіонат зі спортивної гімнастики в Лондоні, який зібрав переповнену восьмитисячну залу шанувальників. Ця подія на українському ТБ залишилася за бортом. Крім комерційних видів спорту — футболу, іноді боксу, під трансляцію яких можна знайти спонсорів, на вітчизняних каналах практично нічого немає.
Ми живемо за містом, тож ні «Мегаспорту», замість якого зараз К1, ні ще двох українських каналів «Спорт–1» та «Спорт–2», що від початку транслюються кабельними операторами, не маємо. Іноді дивилися й «Мегаспорт», коли він ще був доступним. Проте на ньому дуже часто транслювали матчі, які відбувалися місяць–два тому. Періодично я вмикаю спортивні новини на ТРК «Київ» та на вранішній «Ері». Щоб побачити й почути, що відбувається у спортивному світі, традиційно обираю «Євроспорт», «РТР–спорт». На жаль.
«Головне у спортивних новинах — спонсори»
Денис Босянок, журналіст–коментатор:
— У нас спортивна тележурналістика перебуває на початковій стадії розвитку. Ми значно відстаємо від європейських телевізійних каналів. Хоча маємо один прорив — з’явилися канали в HD–якості. Український уболівальник уже має змогу дивитися хокей, футбол, інші види спорту, які знімають за допомогою сучасної телевізійної станції високої розподільної якості зображення, що з’явилася в Україні.
Слава Богу, у нас зараз є можливість дивитися європейські та американські канали — що я й роблю. На жаль, в Україні не такий цікавий спортивний телепродукт: і програм пристойних майже немає, і новини допотопні і примітивні. Дуже часто спортивне наповнення роблять майже випадкові люди. Бо керівництво каналів, як правило, у першу чергу звертає увагу не на зміст новин, а на наявність спонсора. (До речі, у спортивних новинах на всіх вітчизняних каналах він, як правило, один і той же).