Лучани вже почали поволі звикати, що на міських вулицях немає тролейбусів. Третій тиждень поспіль луцькі електротранспортники тримають своїх «рогатих коней» на припоні, у такий спосіб вибиваючи кількамісячну заборгованість із зарплати. Поки владці різних рівнів шукають спосіб повернення їх на робочі місця і гроші для зарплати, пасажири міських «маршруток» учаться їздити в екстремальних умовах. Бо не лише тролейбуси, а й мікроавтобуси на кількох головних маршрутах теж уже півмісяця не виїжджають за звичним графіком. Отож поїздки в часи «пік» для мешканців обласного центру стали справжнім випробуванням. Розплачуються за незручності не лише відтоптаними черевиками та обірваними в тисняві ґудзиками, а й власними гаманцями.
Як повідомив шеф волинських міліціянтів генерал–майор Віктор Швидкий, під час страйку тролейбусників у луцькому транспорті різко зросла кількість крадіжок. Щодня у переповнених автобусах викрадають чотири–п’ять гаманців. Працюють в основному приїжджі кишенькові злодії високої «кваліфікації», які умудряються «тирити» гаманці як із задніх, так і з передніх кишень. Щоб хоч якось захистити громадян від цієї біди, луцька міліція активізувала на затримання кишенькових злодіїв своїх співробітників, але зіткнулася з іншою проблемою: деякі перевізники відмовляються безкоштовно возити міліціонерів, які полюють на кишенькових злодюжок у транспорті. Довелося втрутитися міській раді, яка видала проїзні квитки для оперативників на час оперативних дій. До речі, працівники міськради у «маршрутках» їздять чомусь безплатно.
Тим часом луцький міський голова вирішив у досить своєрідний спосіб порахувати реальну кількість пільговиків, яких перевозить міський електротранспорт. У місті запровадять символічну плату за проїзд для всіх пільгових категорій, аби оцінити, скільки пільговиків перевозять у тролейбусах. Оскільки зробити це сама міськрада не має права, таке рішення мають ухвалити громадські організації, що представляють пільговиків. Плата буде чисто символічною, скажімо, 5 копійок, і назвати її можна буде благодійним внеском. Як і слід було очікувати, логічним завершенням страйку тролейбусників стане підвищення вартості проїзду не лише у тролейбусах, а й у «маршрутках»: з 75 копійок до 1 гривні — у тролейбусі та з 1, 50 до 2 гривень — у «маршрутці». До цього влада морально готувала лучан заздалегідь. Після кількатижневого страйку пасажири, напевне, нові ціни сприймуть спокійніше — як вимушену невідворотність.