Черговий інцидент у головній бухті міста моряків отримав розголос у засобах масової інформації тільки «з подачі» начальника держпідприємства «Севастопольський морський торговий порт» Сергія Тараканова. Він, зокрема, повідав, що 23 жовтня за офіційною заявкою три портові буксири підприємства в межах акваторії бухти мали перешвартувати списане флотом на металобрухт рятувальне судно «Апшерон». Точніше, продане керівництвом флоту українській фірмі за 1 мільйон 100 тисяч гривень. У лоцмана, який перебував на борту «Апшерона», до речі, були копії всіх необхідних документів.
Але несподівано напереріз каравану цивільних суден висунулися два буксири ЧФ, заблокувавши їм прохід. Цей ризикований маневр росіян за всіма усталеними нормами мореплавання кваліфікується як грубе порушення міжнародних правил запобігання зіткнень суден, про що, до слова, нагадали капітану російського буксира. Натомість той послався на якесь розпорядження свого керівництва. Мовляв, потрібно пересвідчитись у законності факту продажу. Українські моряки не стали чинити спротиву, щоб не спричинити серйозної аварії на воді, і дозволили офіцерам російського ЧФ піднятись на борт «Апшерона». Тільки шляхом тривалих переговорів, розповів пан Тараканов, удалось усе ж таки вмовити росіян дати можливість завершити операцію з буксирування.
За словами Сергія Тараканова, це вже не вперше за останні три роки російські військові вперто ігнорують чинні українські нормативні акти, «Обов’язкові постанови Севастопольського морського торгового порту», введені в дію рівно шість років тому. «Командування ЧФ Росії просто не звертає уваги на наші неодноразові звернення з пропозицією провести робочі зустрічі щодо організації взаємодії з тих чи інших проблемних питань, що виникають в акваторії бухти», — додав Сергій Тараканов.