Вище, легше, прозоріше!

03.10.2009
Вище, легше, прозоріше!

Щось дуже жіночне від «Гуччі»: куди носити — не ясно, але всі чоловіки — ваші! (Фото Рейтер.)

Навіть на таке дороге мистецтво, як мода, криза може вплинути позитивно. Так, у скрутні часи навіть імениті дизайнери змушені економити на тканинах і оздобленні. Зате фасони через це стають «ближчими до людей», а красиві модні речі — доступними не лише знаменитостям і багатіям, а й... трохи біднішим багатіям. Хай там як, а на тижні моди сезону весна/літо–2010, який щойно завершився у Мілані, було на що помилуватися. Хоча не обійшлося без «проколів» і відверто невдалих колекцій.

Але це стосується передусім маловідомих у світі дизайнерів на кшталт російської дочки багатого тата Кіри Пластініної. А метри тримали марку. Трохи здивував хіба що Роберто Каваллі, який цього разу вирішив поступитися традиційним сексуальним шиком на користь «кризової» простоти. Замість звичних «леопардових» принтів італієць надав перевагу рустикальним квіточкам і простому ситцю. «Порівняно з попередньою колекцією, де було багато чорно–білих тонів, дуже високі чоботи тощо, тепер жінка від Каваллі біжить по пляжу або прекрасному саду. Це так романтично», — меланхолійно розмірковував на камери сам кутюр’є.

Квітчасті сукні з легкої тканини, моделі з волоссям, заплетеним у косу, — все це й справді виглядало мило, та ще й подіум дизайнер оформив у вигляді тераси, що виходить на море. Однак у колекції Каваллі нарівні із сарафанчиками–блузочками не бракувало мішкуватих штанів, безформних комбінезонів та інших елементів, доти його стилю непритаманних.

Натомість дизай­нер­ський дует Доменіко Дольче і Стефано Габбана своїх прихильників не розчарував. «Во­ни озирнулися назад, щоб рухатися вперед», — написав у рецензії на показ колекції Dolce&Gabbana модний сайт Style.com. Мабуть, партнери досхочу повеселилися: строгі костюми а–ля чоловічий фрак тут сусідять із веселенькими червоними сукенками у стилі 1980–х, а елегантні коктейльні сукні — з вечірніми «комбінаціями» й мережаними спідницями, які вельми нагадують спідні. З одного боку, все це ми вже десь бачили, а з іншого — мода, як відомо, циклічна й завжди повертається на круги своя.

Легкою й невагомою колекцією з великою кількістю шифону, легкого джерсі та прозорих тюлевих тканин потішили Карл Лагерфельд із Сильвією Вентуріні–Фенді у колекції для дому «Фенді». Переважно білі й пастельні тони, напівпрозорі коротенькі сукні, легкі блузки й шортики, босоніжки на височезних підборах із м’якими зав’язками — клієнтка «Фенді» наступного теплого сезону почуватиметься тендітною юною дівчиною незалежно від віку.

Резюме Міланського тижня моди: поєднуючи наступного літа в одязі ніжну барвистість (без «кислотних» кольорів), принти з дрібними квітками, білі й бежеві тони, напівпрозорість та легкість, ви точно будете супермодною. Та це не означає, що доведеться забути про підкреслену сексуальність. Її ви завжди знайдете у «Гуччі». У колекції дизайнера Фріди Джаніні, створеній для відомого бренду, домінують вузькі спідниці й сукні з великим декольте, дуже жіночного крою костюми, брюки в обліпку — словом, усе те, в чому кожна жінка відчує себе королевою, здатною полонити серце будь–якого чоловіка. І обов’язково підбори — без них у наступному сезоні ніяк. Звісно, якщо хочете бути на висоті.