Збудували кораблі й вийшли з кризи

30.09.2009

Херсон повертає собі славетне звання міста корабелів. Відразу два судна було спущено на воду на місцевому суднобудівному заводі: суховантаж St. Nicolas і постачальник–якореукладник Siem Topaz.

St. Nicolas — багатоцільовий суховантаж, побудований на замовлення мальтійської компанії. За останні 17 років це перше повнокомплектне судно, побудоване на стапелях Херсонського суднобудівного заводу. Воно працюватиме в Середземному, Чорному, а також у Балтійському і Білому морях, перевозитиме метал, зерно, ліс, вугілля, великогабаритні й великовагові вантажі, контейнери. Вантажопідйомність судна — 6700 тонн. Замовник залишився задоволений роботою корабелів. Мальтійці планують замовити херсонським суднобудівникам ще одне таке ж судно.

А постачальник–якореукладник Siem Topaz збудовано для норвезької компанії. Він призначений для буксування й постачання бурових платформ, а також виконання операцій з якорями. Це четверте таке судно, збудоване на підприємстві за трьома різними проектами за останні три роки. Зараз на стапелях заводу споруджують ще два такі ж кораблі.

«Незважаючи на економічну кризу, завод продовжує успішно працювати, — каже «УМ» генеральний директор Херсонського суднобудівного заводу Василь Федін. — Це дозволяє нам підтримувати гідний рівень заробітної плати для наших працівників, заключати нові контракти, продовжувати програму з модернізації заводу». Додам, що обсяг виробництва й послуг на цьому підприємстві за вісім місяців поточного року склав 255,7 мільйона гривень, що на 17,5% більше, ніж торік в аналогічний період.