У столиці Галичини нарешті взялися за будівництво нового потужного терміналу для прийому пасажирів. У вівторок урочисто заклали капсулу — ця акція символізує, що крига скресла, і доведення львівського аеропорту до пуття розпочалося. Нагадаємо, найбільш жорсткі претензії з боку УЄФА лунали, власне, через зволікання із реконструкцією небесної брами Львова. Згодом пробуксовки навколо переведення застарілого летовища в європейський формат спричинили навіть кадрову війну і звільнення директора аеропорту. У Міністерстві транспорту його звинувачували в недостатній компетентності. Але незабаром директора на посаду повернули, натомість відправили у відставку міністра транспорту Йосипа Вінського.
Проблеми львівського аеропорту були традиційні — брак державних коштів та відсутність інвестора. Зараз, якщо вірити чиновникам, і державні кошти знайшлися, й інвесторів — хоч греблю гати. За словами львівського «губернатора» Миколи Кметя, вже є чотири–шість компаній, що мають бажання долучитися грішми до розбудови аеропорту. Хоча, уточнив голова Львівської облдержадміністрації, якщо з інвесторами буде клопіт, тоді на будівництво залучать кошти під гарантії уряду або ж і профінансують з держбюджету. Наразі на підготовчі роботи, що проводить концерн «Альтіс–Холдинг», вже виділено 40 мільйонів гривень, а роботи просуваються відповідно до графіка УЄФА. Новий термінал площею 36 тисяч квадратних метрів буде збудовано максимум за два роки, і він цілком відповідатиме європейським стандартам.