Голуб «мило» швидше донесе!

12.09.2009

Ті, хто має справу з комп’ютерами, знають, що це за кара — повільний інтернет. Якщо ще років десять тому черепашачі швидкості інтернет–зв’язку можна було сприймати як належне, то тепер, коли більшість користувачів сидить на всіляких швидкісних та виділених лініях, власники повільного «нету» почуваються просто нещасними. Дуже багато таких у Південно–Африканській Республіці, де, як виявилося, поганий інтернет–зв’язок — лихо загальнодержавне. Тож одна фірма інформаційних технологій із ПАР вирішила влаштувати своєрідну «демонстрацію протесту» і використала для цього... поштового голуба.

Оригінали з компанії Unlimited IT спорядили 11–місячного голуба на ім’я Вінстон пакетом і послали пташку з головного офісу в місті Пітермарітцбург до філії, розташованої в Дурбані за 80 км. Такий самий обсяг даних одночасно пішов по каналах головного інтернет–провайдера ПАР — Telkom. І що ви думаєте? Голубина пошта з урахуванням завантаження–розвантаження інформації прибула за 2 год. 6 хв. Тоді як через інтернет за цей час пройшло всього 4 відсотки даних!

Інтернет у Південній Африці дорогий і працює повільно через недостатню пропускну спроможність каналів зв’язку, пояснює агенція «Рейтер». Очікується, що з уведенням в дію оптоволоконного кабелю завдовжки 17 000 км становище поліпшиться. Це, зокрема, життєво необхідно напередодні чемпіонату світу з футболу, який пройде в ПАР улітку наступного року.