Учора в конференц–зал УНІАНу набилася сила–силенна журналістів. Усім хотілося «живцем» побачити телевізійну няню Віку, тобто Анастасію Заворотнюк, та почути з перших вуст про її конфлікт із першим віце–мером Києва Євгеном Червоненком. Що не поділила російська акторка з українським чиновником? Виявляється, Ялту, в якій зіштовхнулися бізнес–інтереси обох сторін. Ще з липня в курортному місті працює відкрита Анастасією та її чоловіком Петром Чернишовим льодова ковзанка «Ялта Айс». Вона розташована на самісінькій набережній Ялти і має дозвільні документи до кінця вересня. А 11–13 вересня тут же, на набережній, має відбутися традиційне щорічне авторалі, яким опікується Євген Червоненко. Так сталося, що об’єкти заважають один одному. На місці, де нині стоїть ковзанка, мають бути трибуни та сцена «Ялта–ралі 2009».
«Після нашої квітневої зустрічі з мером Ялти Сергієм Брайком, той до сантиметра виміряв територію, необхідну для авторалі та для нашого льодового комплексу, — розповіла Анастасія Заворотнюк. — Ми спеціально скоротили довжину ковзанки, щоб не заважати проведенню гонок. Пізніше ми мали зустріч з Євгеном Червоненком і навіть домовилися, що влаштуємо спільне шоу фігуристів та гонщиків. Але вже під час другої зустрічі тон розмови змінився: Червоненко став категорично вимагати знесення «палатки для шаурми» (так, віце–мер називає нашу ковзанку), бо захотів зробити сцену трохи більшою. Анастасія розповідає, що «Ялта Айс» не тільки її з чоловіком бізнес, а й благодійний проект. Адже при ньому діє школа, де імениті фігуристи безкоштовно навчають дітей триматися на ковзанах. Окрім того, на ковзанці влаштовували казкові вистави, куди запрошували дітей із сиротинців та інтернатів. «Коли під час другої зустрічі Червоненко мені заявив, що ми перекриємо шлях вашим автобусам , я вухам своїм не повірила. — продовжує Анастасія. — Мовляв, у нас тут будуть тузи, а ви зі своїми дітьми...І це каже представник політичної еліти, як позиціонує себе пан Червоненко!».
Кажуть, що Євген Червоненко «завівся» через 80 тисяч євро, які Заворотнюк та Чернишов вимагали як компенсацію за закриття ковзанки. Анастасія каже, що ці гроші потрібні для того, аби заплатити гонорар–«неустойку» спортсменам, з якими в них підписані контракти. «На закриття сезону ми планували грандіозне шоу за участю іменитих спортсменів Гончарова, Баюл, Платова, Грищук, — каже російська акторка. — На 11 вересня у нас запланована вистава, куди запрошено дітей із чотирьох дитбудинків. Що ми тепер маємо сказати їм? Червоненко порадив нам, мовляв, якщо хочемо допомогати малечі, то краще купіть їм одяг та їжу. Але ці діти нагодовані, вони вдягнені, єдине, чого їм хочеться, — позитивних емоцій!».
На прес–конференцію вчора прийшла й посланниця від Євгена Червоненка, яка від імені свого патрона принесла актрисі та її чоловіку два запрошення на авторалі. Заворотнюк узяти їх відмовилася, доки той не принесе їй офіційних вибачень...
ПРЯМА МОВА
«Ніякого конфлікту в мене із Заворотнюк немає. Це в неї конфлікт зі мною, — пояснив ЗМІ автогонщик і заступник київського мера Євген Червоненко. — Річ у тім, що представники всіх служб безпеки, телебачення, Всесвітня й Українська федерації автоспорту, спонсори категорично проти, у кожного свої аргументи: від зовнішнього вигляду цього сараю (тобто ковзанки. — Ред.) до правил безпеки. Гоночні авто коштують від 100 до 250 тисяч євро, заправлені 107–м бензином. І за правилами вони мають стояти в строго відведеному місці. 6 вересня ми почнемо демонтаж ковзанки, яку встановлено без дозвільних документів. Я намагався домовитися з організаторами «Ялта Айс», але вони ведут себе по–свинськи, з «розпальцовкою». А щоб залишитися на місці, придумали привезти дитбудинівських малюків. Це несерйозно. На відміну від ковзанки, яка Ялті ні копійки не принесла, «Ялта–ралі» щороку дає кілька сотень відсотків перевиконання бюджету...»