У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Лілі Аллен під час концерту.
Популярна британська співачка Лілі Аллен вирішила, що самими піснями, хай навіть вони посідають перші місця у чартах і збирають на концерти тисячі слухачів, заробляти на життя ризиковано. Не дай Боже, щось трапиться із голосом — і що тоді? А 24–річна зірка звикла жити з розмахом — тільки на одяг за рік витрачає близько 200 тисяч доларів. Тому Лілі й вирішила перетворити моду на джерело збагачення.
Спершу Аллен підписала контракт із модним домом «Шанель», ставши «обличчям» нової колекції сумок цього знаменитого бренду. Але модель — це в її випадку теж не гарантія безбідного життя, адже Лілі визнає, що зовсім не вписується в модельні стандарти. «Справжні манекенниці на дві голови вищі за мене і при цьому важать удвічі менше, — сміється невеличка на зріст (157 см) співачка. — Хоча в цьому є й плюс — я від них відрізняюся і виглядаю природнішою». Тож тепер поп–зірка вирішила почати ще одну справу: незабаром у продаж надійде перша фірмова колекція ювелірних виробів від Лілі Аллен.
Презентація нової лінії коштовностей відбудеться наступного понеділка в лондонському готелі «Клеріджес». Доти Лілі зберігає дизайн виробів у суворій таємниці. Так само, як і назву колекції. Схоже, таким чином співачка прагне створити довкола цієї події якомога більший ажіотаж. Адже це — її перша іменна колекція.
Свого часу Аллен уже пробувала сили в дизайнерстві — у 2007 році створювала ексклюзивну колекцію вечірніх суконь для випускниць, але не іменну, а для британської марки «Нью лук». Надто успішним той досвід не назвеш, бо особливого резонансу колекція не викликала. Та цього разу, переконана Лілі, її ювелірний дебют викличе фурор.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>