Патруль Державтоінспекції, що чергував на одній з вулиць Рівного, звернув увагу на приватне таксі, явно перевантажене — машина дуже низько «присіла» на ресорах, незважаючи на те, що у салоні перебували тільки водій та пасажир. Запропонувавши перевізнику продемонструвати вміст багажника, правоохоронці з подивом виявили у ньому шість металевих кришок каналізаційних люків, які, як з'ясувалося на місці, школяр-пасажир перевозив для того, щоб здати у скупку чорних металів. Неповнолітній недовго дотримувався мовчазної тактики і невдовзі розповів, що люки вони з приятелями «збирали» на вулицях обласного центру протягом кількох ночей, оскільки дуже були потрібні гроші.
Але якщо у даному випадку подія завершилася «благополучно» (чавунні кришки повернули їх господарю, комунальному підприємству «Рівневода», винних буде покарано), в цілому картина з крадіжками покриттів з каналізаційних колодязів виглядає маловтішною — за даними служби експлуатації «Рівневоди», протягом одного дня в обласному центрі знімають по десять кришок каналізаційних люків, які потім здають на металобрухт.
Проблема ще й у тому, що господарі приймальних пунктів вельми поблажливо ставляться до прийому подібної «вторсировини», хоча й не можуть принаймні не здогадуватись про її походження. Самі ж каналізаційні колодязі становлять небезпеку для здоров'я рівненців, оскільки зазвичай залишаються відкритими протягом тривалого проміжку часу — запасних кришок комунальне підприємство просто не має, як, власне, і коштів на їх придбання. Тому водогінники єдиний на сьогодні вихід знаходять у тому, що виготовляють залізобетонні перекриття, якими й намагаються закрити зяючі отвори на міських вулицях, хоча й самі визнають недовговічність і неестетичність подібних тимчасових конструкцій.