99,2 мільярда доларів
становить валовий зовнішній борг України. За повідомленням Національного банку України, загальний обсяг зовнішніх зобов’язань за січень–березень 2009 року скоротився на 2,5 мільярда доларів. З них на 4,6% (або 1,8 млрд. дол.) скоротився борг у банківському секторі. Ще на 6,1% або 1,2 млрд. доларів — у секторі державного управління й органів грошово–кредитного регулювання. У решті секторів економіки, йдеться у повідомленні Нацбанку, обсяги зовнішніх зобов’язань зросли в I кварталі поточного року на 1,2% або на 500 тисяч доларів.
60 мільярдів гривень
може становити дефіцит Державного бюджету України до кінця року за умови збереження нинішньої динаміки виконання головного фінансового документа країни, вважають у секретаріаті Президента. Згідно з аналізом, оприлюдненим Головною службою соціально–економічного розвитку СП, виконання цьогорічного плану з наповнення бюджету становитиме 83,7 відсотка, тобто наприкінці року країна недоотримає 30 мільярдів гривень. У секретаріаті Президента також звертають увагу на практику виконання планових показників бюджету за рахунок збирання авансових платежів і наголошують, що рівень прострочки відшкодування ПДВ становить 47,5%.
11 мільярдів доларів
така ціна запасів лікувальної грязі в Криму. Загалом, за повідомленням прес–служби Ради міністрів автономії, сьогодні видобуток грязей іде повільно і лише у Східному басейні Сакського родовища. Щорічно в Криму видобувають близько 3–4 тисяч тонн лікувальної грязі, яку використовують в оздоровчих санаторіях та лікарнях Євпаторії, Саків, Бахчисараю, Феодосії, Судака, Сімферополя і Севастополя.
2,268 мільярда гривень
потрібно додатково на будівництво аеродрому в Донецьку. Як зазначив під час наради з питань підготовки і розгляду презентаційних матеріалів до проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року голова Донецької обласної ради Анатолій Близнюк, загалом необхідно 3,378 мільярда гривень, з яких 850 мільйонів уже витрачено на будівництво нової злітно–посадкової смуги. Як каже пан Близнюк, 200 мільйонів гривень береться виділити область, решту грошей у Донецьку сподіваються отримати від держави.
1 мільйон тонн зерна
зібрали цьогоріч аграрії Миколаївщини з початку жнив. Це перший мільйон зібраного в нинішньому році хліба загалом по Україні. Вітальну телеграму з цього приводу на адресу голови Миколаївської обласної державної адміністрації Олексія Гаркуші надіслав Президент України Віктор Ющенко. «Такий результат ще раз засвідчує високий професіоналізм та відповідальність трудівників області. Завдяки щоденній наполегливій праці ви забезпечуєте хлібом не лише рідний край, а й усю державу, робите неоціненний внесок у розвиток вітчизняної агропромислової галузі», — зазначив Глава держави.
275 тисяч гривень
зібрано для завершення будівництва комплексу «Запорозька Січ» на Хортиці протягом трьох тижнів проведення благодійної акції. За повідомленням прес–служби ініціатора акції — Миколи Томенка, вже розпочався завершальний етап робіт з будівництва заповідника, а головними спонсорами проекту стали звичайні українці, які надіслали більше 2 тисяч СМС–повідомлень та здійснили близько 500 дзвінків, переказавши свої скромні пожертви Козацькій Хортиці.
Захід «Відродимо Запорізьку Січ», який має на меті завершити будівництво історико–культурного комплексу «Запорізька Січ» на території Національного заповідника «Хортиця», стартував 19 червня.
6,5 тисячі гривень
отримав Київський зоопарк за три дні проведенняч акції зі збору благодійних коштів на будівництво вольєру для карпатської рисі. Загалом для здійснення задуманого, повідомляє прес–служба столичного звіринця, необхідно 330 тисяч гривень. Утім генеральний директор Київського зоопарку Світлана Берзіна переконана: це не межа бажання і можливостей українців, які ще матимуть час долучитися до акції, тому зоопарк продовжить збір коштів для рисей.
50 відсотків шин
для автомобілів ввозять в нашу державу нелегально. Такі дані за результатами проведення маркетингового дослідження оприлюднили агентство «PRP–Україна» спільно з московським маркетинговим агентством Demind. Згідно з висновками, третина із завезених контрабандою шин — це марки міжнародних брендів. І не менше 30 відсотків — виробництва країн СНД. При цьому, додають експерти, нелегальна продукція здебільшого є низької якості, а тому небезпечна для життя автомобілістів та пасажирів.