Минулих вихідних у Пологівському районі згорів літак Ан–2. За словами співробітників Запорізького обласного управління Міністерства з питань надзвичайних ситуацій, літальний апарат, спалахнувши під час дозаправки, як факел, згорів повністю; ніхто з людей не постраждав. «Кукурузник» було задіяно для обробки посівів сільгоспкультур.
Прикметно, що в червні це вже не перший інцидент із малими літальними апаратами у Пологівському районі. 9 червня неподалік села Чубарівка Х–32 «Бекас», що є власністю бізнесмена Романа Денисенка, обробляв посіви (на борту було необхідне обладнання і діжка з отрутохімікатами). Десь о сьомій годині вечора, розповідають очевидці, пілот почав маневри на низькій висоті, однак здійснити аварійну посадку не зміг. «Бекас» різко пішов донизу... На місці НП люди знайшли розбитий літак і пілота з важкими травмами, від яких 49–річний мешканець Харківської області помер у реанімації райлікарні.
У Запорізькій транспортній прокуратурі акцентують: для експлуатації таких літальних апаратів спеціальний дозвіл не потрібен, а ось реєстраційний номер на фюзеляжі «Бекаса» мав бути. Старший слідчий В’ячеслав Хомутський запевнив, що комісія Державіаслужби з’ясує причини аварії. Та чи оприлюднить? Як це було з аналогічною авіакатастрофою дворічної давності. Тоді — і також 9 червня — приватний літак Х–32 «Бекас» обробляв поля, доки не розбився біля села Успенівка Гуляйпільського району. І в 2007–му загинув пілот, теж мешканець Харківської області. Утім донині ніхто не покараний. Саме тому фатальні польоти «Бекасів» і тривають, поповнюючи «чорну» статистику смертей внаслідок авіакатастроф–«близнюків».