Літературні оглядини
Кілька років тому на Московському книжковому ярмарку інтелектуальної літератури Non/fiction зорганізували вельми цікавий міжнародний семінар «Література, ринок та літературна критика». Виступали там і американські гості. Зокрема, Меріан Шварц переконливо доводила, що «в Америці для привернення уваги загальнонаціональної авдиторії до того чи того автора немає більш ефективного засобу, аніж рецензія... Рецензії, а не реклама, є найефективнішим механізмом продажів книжок у Сполучених Штатах... Рецензія — це наріжний камінь на ринку книжкової продукції в Америці». Нині Державний департамент США влаштував кілька зустрічей у Нью–Йорку з провідними видавцями та редакторами «книжкових» медій, що й дало змогу перевірити ті давніші оцінки.