О, спорт! Ти — час!

18.03.2004
О, спорт! Ти — час!

Юрiй Бiлоног та Олена Говорова в «обновках».

      Чим ближче до Олімпійських ігор, тим частіше в поле зору різних фірм, рекламних компаній, глянцевих журналів, рейтингів потрапляють спортсмени. От і днями в ресторані «Імперіал» готелю «Прем’єр-Палас» під спалахами фотокамер і пильними «очима» телекамер представник швейцарської годинникової компанії Tissot Карін Бадаламенті вручила нові моделі годинників українським легкоатлетам Олені Говоровій та Юрію Білоногу, нашій олімпійській надії-2004. Бронзовій призерці Олімпійських ігор у Сіднеї 2000 року стрибунці Олені Говоровій подарували жіночий спортивний годинник, а штовхачу ядра, чемпіону світу і Європи Юрію Білоногу — чоловічий, обидві моделі доповнені хронографом, що дасть можливість ось так елегантно фіксувати нові спортивні рекорди. «Спортсмени і годинники мають бути точними, динамічними та елегантними водночас», підсумувала спільні вимоги до людей і речей пані Бадаламенті. Марка Tissot давно дружить зі спортсменами, у 2004 році компанія є офіційним партнером Олімпійських ігор в Афінах, упродовж багатьох років фірма є хронометристом олімпіад у різних країнах світу. Крім того, у компанії є традиція дарувати свої годинники найкращим спортсменам, своєрідна колекція видатних олімпійців. Відпозувавши перед теле- та фотокамерами, Юрій та Олена примірялись до своїх нових годинників, які чудово вписалися в їхній елегантний гардероб. Але вже біля ліфта Юрій поскаржився: «У нормальних людей — два спортивні костюми і вісім цивільних, а у мене — все навпаки». «У мене те ж саме, — підхопила тему Олена Говорова. — Але я це так пояснюю: ділова жінка приходить на роботу в офіс у своїй уніформі, а я на тренування — у своїй, мені ж теж треба їх міняти».

      На церемонії вручення на мене, людину, яка годинниками не користується взагалі, вихлюпнули купу цікавої інформації: виявляється, у Tissot є «тік-таки» на всі випадки життя — спортивні, жіночі, чоловічі, класичні, модні дизайнерські, є колекція «Спадок», у якій незначними партіями повторюються моделі годинників фірми 100-річної давнини, кишенькові, є перламутрові, кам'яні, дерев’яні — в колекції «Багатства природи», є антигодинники зі змінними кольоровими обiдками(як панельки в мобільних телефонах), є годинники з браслетами із золотих ниток, сплетені особливою технікою «міланського» плетення, є сенсорні годинники T-Touch. А перший годинник, на якому вказано всі 24 часовi пояси, компанія випустила вже в 1953 році.

      В Україні офіційним представником швейцарської марки Tissot є компанія Noblesse, і з 15 березня по 15 квітня вона проводить акцію, у якій можна виграти cправжні швейцарські годинники, що в часи суцільного цейтноту, що не кажіть, а цінуються дуже високо.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>