Новi господарi — новий L'Officiel

18.03.2004
Новi господарi — новий L'Officiel

Iрина Данилевська.

      В українському модному світі теж неабияка новина. Як повідомила газета «Деловая столица», провідний модний журнал «L'Officiel- Україна» змінив власників, серед нових видавців фігурують імена Євгена Рибчинського і Сергія Горового. Після зміни керівництва відбулися й інші радикальні зміни — весь творчий колектив на чолі з головним редактором «L'Officiel-Україна» Іриною Данилевською та директором видавництва «Вавилон», в яке входив журнал, Володимиром Нечипоруком залишили видання. Ірина Данилевська, яка до цього була редактором журналу «Єва» і залишається беззмінним організатором вітчизняного тижня прет-а-порте «Сезони моди», так прокоментувала своє рішення «ДС»: «Насамперед нас не влаштовує нова концепція видання — L'Officiel від початку розрахований на спеціалістів у галузі моди, це ексклюзивне у своєму роді видання. Тепер же його збираються зробити «більш популярним», а хороших масових видань у нас на ринку і так немало». Команду L'Officiel не влаштовує також нова система роботи й оплати. Більше пояснень нам не вдалося отримати, до 1 квітня, поки пані Данилевська допрацьовує в журналі, вона відмовляється коментувати ситуацію. Можливо, за цей час команді і власникам вдасться досягти консенсусу, в іншому разі, шкода буде втрачати справді респектабельне і професійне видання, адже на український L'Officiel працювали найкращі в своїй галузі фахівці.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>