В епіцентрі світової моди — важливі новини. Чутка про те, що успішний американський дизайнер Том Форд, який вивів групу Gucci із глибокого піке на самий вершечок продаж і слави, який власноруч розробляв лінію YSL Rive Gauche після того як Gucci Group купила пакет акцій Будинку моди Ів Сен-Лорана, кидає своє творiння, в модній індустрії прирівнювалася до достовірної інформації про початок Апокаліпсису. Але плітки вляглися, і ось компанія Gucci Group підтвердила інформацію про чотирьох наступників легендарного Форда, який залишить пост наприкінці квітня. Креативним директором Yves Saint Laurent стане права рука Тома Форда Стефано Пілаті, який у жовтні 2004 року в Парижі вже має представити свою першу колекцію для цього Дому. Пілаті прийшов у Gucci в 1999 році директором з дизайну з поста головного директора Miu Miu. 38-річний італієць відповідатиме за всі категорії продуктів YSL. Серйозним суперником Пілаті донедавна вважався один із найвідоміших дизайнерів світу Олександр МакКуїн, але він відмовився від однієї із найпривабливіших пропозицій у царині моди і вибрав свободу творчості на користь своєї власної торговельної марки. Колишня дизайнерка Miu Miu Алессандра Факкінетті, яка чотири останні роки працювала директором Gucci з дизайну жіночої лінії ready-to-wear, стала креативним директором із жіночого одягу. Шотландець Джон Рей, що 8 років відповідав за таку ж чоловічу ділянку в Gucci при Форді, буде креативним директором із чоловічого одягу. А Фріда Джаніні, яка раніше працювала для Fendi, відтепер відповідатиме в Gucci за аксесуари та аромати, повідомляє інтернет-сайт www.fg.ru. Фактично посаду «самодержця» «роздерибанили» на колегіальній основі — замість одного, відомого, харизматичного, талановитого Форда працюватимуть 4 маловідомі дизайнери, але всі вони трудилися безпосередньо під його керівництвом і мали б оволодіти його прийомами і методами. Прогнози, що місце Тома Форда займе якась «запрошена зірка», як бачимо, не підтвердилися, зате прихильники теорії «власних ресурсів» ставлять за приклад англійський бренд Burberry, який зумів досягти успіху і без запрошення варягів, так би мовити своїми силами. У будь-якому випадку із закінченням співпраці Тома Форда і Gucci Group закінчився і певний етап світової моди.