З липня цього року головний голос Католицької церкви — «Радіо Ватикан» — почне транслювати рекламні блоки. Таке станеться вперше в історії однієї з найстаріших європейських радіостанцій, яка веде мовлення з 1931 року. Появу реклами в ефірі головної радіостанції католиків зумовила потреба виживання в умовах світової фінансової кризи. Річне мовлення станції поглинає з бюджету Ватикану 30 млн. євро. Тому святі отці звернули увагу на найпростіший спосіб трохи підзаробити. Спеціальна ватиканська агенція буде ретельно прослуховувати пропоновану рекламу, щоб переконатися, що та повністю відповідає моральним нормам та правилам Католицької церкви, повідомив директор папської радіостанції і за сумісництвом речник Ватикану Федеріко Ломбарді.
Угоду про трансляцію реклам ватиканське радіо вже підписало з італійським енергетичним концерном ЕНЕЛ.
Після появи радіо Ватикан також дуже вагався, чи використовувати цей винахід для поширення Слова Божого. Переконало те, що дизайн першого радіоприймача «Радіо Ватикан» розробив славетний італійський інженер–електрик, лауреат Нобелівської премії з фізики Гульєльмо Марконі. Йому вдалося передати в ефір найдовший бездротовий сигнал, і тому його вважають у всьому світі винахідником радіо.
Папа Римський Бенедикт XVI особисто схвалив новий комерційний експеримент.