Два дні поспіль чимало мешканців Луцька не змогли вчасно потрапити на роботу й навчання — тролейбусники виконали обіцянку розпочати безстроковий страйк до повного погашення боргів із зарплати. Не вийшли з автопарку й мікроавтобуси одного з найзавантаженіших маршрутів — 15–го, бо його теж обслуговують працівники підприємства електротранспорту. На вулицях доводилося спостерігати, як діти просили у перехожих позичити півтори гривні, щоб хоча б іншими, обхідними маршрутами, добратися додому.
Тим часом луцька делегація на чолі з міським головою Богданом Шибою вирішувала питання про погашення заборгованості за пільгові перевезення громадян у Кабінеті Міністрів. Борг за три місяці зріс майже до 1,5 мільйона гривень. Саме цим пояснює адміністрація невиплату зарплати тролейбусниками з лютого. Замість щомісячних 600—700 Луцьк реально отримує 200—300 тисяч гривень. Представники міської влади спробували в понеділок вмовити страйкарів вийти на роботу, але ті відмовилися це зробити.
Сьогодні на засіданні виконкому мають шукати місцеві резерви й шляхи виходу з критичної ситуації. Наразі йдеться про те, що пільговиків або поменшає, або їздити безкоштовно вони будуть у визначені дні чи години. Цікаво, що у комунальному транспорті право на безкоштовний проїзд мають навіть працівники Луцького міськвиконкому, які зарплату отримують поки що вчасно і не належать до найменш забезпеченої категорії населення.