— Олексію, після завершення другого сезону «Танцюю для тебе» вже працюєте над третім сезоном на каналі «1+1», готуєте нове шоу про любов з першого погляду для телеканалу «Україна» чи займаєтесь якимись іншими проектами?
— У мене відпочинкова пауза — подорож на машині Європою. Що стосується проектів, то можливість продовження «Танцюю для тебе» з керівництвом «плюсів» не обговорювали, а з телеканалом «Україна» ведемо переговори, але контракти ще не підписані.
— Нещодавній фінал другого сезону «Танцюю для тебе», в якому перемогли Ірині Мерлені з Сергієм Костецьким, що танцювали за здійснення мрії хлопчика–інваліда, дає підстави повірити тим людям, які стверджували, що об’єктивне оцінювання танцювальної майстерності пар у прямих ефірах стояло на другому місці. Ви з п’ятого ефіру знали про всі внутрішні справи проекту, тож у шоу не було підтасовок та підсуджувань?
— Я ні з ким не сперечаюся — якщо ви вважаєте, що все підлаштовано, вважайте так собі і далі. Моє переконання: все було абсолютно прозоро. І фінальний вибір — це результат голосування телеглядачів. Можливо, у членів журі були свої улюбленці. Можливо, до окремих пар вони були не об’єктивними чи надто суворими, але насправді все вирішували глядачі. До речі, на різних каналах у кожному з подібних проектів, у яких я працював, частині глядачів підсумок завжди видавався несправедливим.
— У процесі зйомок «Фабрики зірок–2» Алан Бадоєв називав вас «сірим кардиналом» проекту. Зокрема, газеті «Експрес» відомий кліпмейкер, який після скандалу завчасно залишив проект, розповідав, що замість сподівань працювати з вами, продюсером «Фабрики», — цікавим, інтелігентним та делікатним чоловіком — отримав натомість «хитрість та нахабство» у ваших очах. То ким насправді має бути продюсер?
— Висловлювання Бадоєва залишимо на його совісті. Це наш із ним творчий конфлікт. Цю сторінку ми уже перегорнули.
Стосовно «сірого кардинала» — продюсер, який відповідає за шоу, напевно, і має бути «сірим кардиналом». Тому що й адміністративно–виробничі нюанси, і творчі акумулюються саме навколо продюсера — і він має усе розрулити поза кадром. А на екрані глядачі бачать артистів чи учасників шоу, які діють за сценарієм.
— Після призначення вас режисером–постановником другого сезону «Танцюю для тебе» гендиректор «плюсів» Олександр Ткаченко назвав вас «блискучим продюсером і режисером». Чи вважаєте, що це об’єктивна характеристика ваших чеснот?
— Дякую Олександру Ткаченку за таку високу оцінку. Я особисто не вважаю себе режисером–постановником. Але на проекті мене призначили саме на таку посаду, хоча насправді я виконував функції продюсера. А який я продюсер — краще оцінювати за тими програмами, які я роблю.
— Керівництво власним продакшеном — це в основному менеджерська робота. Чи хоч інколи прокидається у вас бажання бути артистом, ким ви є за освітою?
— Уже ні. Моє акторство інколи реалізується лише у вузькому колі друзів — можу їх повеселити на наших вечірках. Хоча загадувати не буду, можливо, колись бажання грати повернеться.
— У «Стар медіа» кілька років ви працювали під патронатом Влада Ряшина. Можете назвати його своїм учителем?
— Я б не називав його учителем через малу різницю у віці. Найімовірніше, він мій «хрещений батько» на телебаченні. Мої появи на екрані і як телеведучого, і як продюсера відбувалися поряд із ним. Я йому дуже вдячний за це. 11 років ми були партнерами, і наші людські стосунки завжди були рівними, нормальними.
— Створення власного продакшену — це прагнення здобути творчу чи фінансову незалежність?
— І творчу, і фінансову.