Галичани й надалі дивують підприємливістю, наздоганяючи навіть одеситів. Відтак на «довгий уїк–енд» у столиці Західної України вже навіть з’явилися продавці... повітря у банках. Незважаючи на кумедність акції охочі знайшлися — та й ціна «унікального» краму була невисока — всього–на–всього вісім гривень. Водночас туристична «торгівля повітрям» була винайдена не в Галичині і навіть не в Одесі — першими «збувати» вроздріб міський «кисень» почали в США та Голландії.
Та й платили туристи не так за «продукт», як за атракційний напис — «натуральне львівське повітря». Зрештою, свого часу величезної популярності набула львівська «антикризова кнайпа», котра притягала молодь не вишуканістю інтер’єру, а невпорядкованістю та дозволом лузати соняшникове насіння, яким видавали копійчану решту.
Тож, так виглядає, що продаж усіляких туристичних цікавинок лише набиратиме обертів — адже від кількості туристів Львів просто зашкалює. Наприклад, минулоріч на «травневі свята» до міста завітало близько 10 тисяч лише «офіційних» туристів, а неофіційних налічували під сто тисяч. Та й на кожен міський фестиваль, якщо вірити статистиці львівської міськради, приїздить близько 10 тисяч туристів.