Безпрецедентну акцію протесту — перекрити суднами Дунай — готові провести найближчим часом моряки Українського Дунайського пароплавства на знак протесту проти масових звільнень і затримок із виплатою зарплати морякам і докерам. Про це повідомив «УМ» співробітник пароплавства — депутат міськради Ізмаїла Віктор Коноваленко, уточнивши, що «такого висновку дійшло багато капітанів теплоходів і старших механіків УДП під час зустрічі з депутатською комісією міськради Ізмаїла, створеною для вивчення ситуації на цьому містоутворюючому підприємстві».
Збитки пароплавства станом на 1 березня становлять 62 млн. гривень, заборгованість із заробітної плати — понад 2,6 млн. грн., зазначив пан Коноваленко. І в цій ситуації транспорне відомство, очолюване Йосипом Вінським, не пропонує ніяких шляхів виходу з кризи, окрім скорочень моряків. Наприклад, уже у квітні намічено позбавитися від 850 працівників УДП. Під час розгляду питання про економічну ситуацію в пароплавстві на найближчій сесії Ізмаїльскької міськради було запропоновано передати пароплавство з державної власності у комунальну. Сесія підтримала пропозицію і сформувала комісію, якій запропоновано розробити спільно з представниками трудового колективу відповідне звернення до міністерства і уряду.
Через відсутність належного реагування з боку міністерства «Рада директорів Ізмаїла» також ухвалила звернення до керівництва України і Одещини, в якому, зокрема, йдеться, що Українське Дунайське пароплавство штучно доводять до банкрутства. Зараз підприємство доречно порівняти з «Титаніком», що тоне при наявності затвердженої державної комплексної програми розвитку Українського Придунав’я, в якій УДП присвячений цілий розділ.
Тим часом призначений паном Вінським новий президент пароплавства Вадим Сухоненко, який у 1997 році закінчив Дніпропетровську металургійну академію України за фахом інженер–економіст, має намір вирішувати кризові питання простим шляхом — продавати судна на брухт, щоб почати розраховуватися з боргами із зарплатні. Утім голова комітету УДП Олег Широков усе ж таки вірить, що до перекриття суднами дунайської магістралі справа не дійде. «Пароплавство доведене до плачевного стану, — визнає він. — Судна виводять у відстій, із трьох тисяч моряків зайнято менше 300 працівників. У цій ситуації все може статися, оскільки люди незадоволені політикою Мінтрансу, що, по суті, відвернувся від Українського Дунайського пароплавства».