Підземні монстри (якщо вони існують) знудяться, чекаючи на потяги столичного метрополітену, відтепер інтервал їх руху істотно зростає. На Сирецько–Печерській лінії — з 4 хвилин до 6,5 (удень) та з 7—8 до 15 (увечері). Ще на двох лініях ситуація трохи краща — «рекламні паузи» між поїздами підростуть «усього лише» у 1,5 раза. Таким чином, у потягах метрополітену тепер тісно буде завжди. І це єдина досконалість, яку ми маємо на сьогодні.
Керівник прес–служби «підземки» Надія Шумак зазначила в коментарях «УМ», що метрополітен був змушений перейти на режим економії. Як довго це триватиме — спрогнозувати важко. Є й інша проблема: освітлення на перонах та в касових залах працює упівсили. «УМ» уже писала про те, що у метрополітену — великі борги перед «Київенерго», за які це підприємство навіть пообіцяло «відрізати» метро від енергопостачання. «УМ» не вдалося взяти коментар у жодного кишенькового злодія, але ми переконані, що ця категорія пасажирів перебуває в абсолютному захваті: «працювати» в переповнених вагонах та ще й у напівтемряві їм неодмінно сподобається.