Аркадій Райкін жартував, що пити, курити і говорити він навчився одночасно. Складається таке враження, що скоро це може стати реальністю. Не секрет, що алкогольна і тютюнова індустрії за допомогою реклами постійно вербують нових курців і алкоголіків замість тих, що померли чи позбулися цих звичок. 1 січня цього року мала нарешті набути чинності заборона зовнішньої реклами алкоголю і тютюну. Проте 25 грудня 2008 року Андрій Шевченко (БЮТ) разом зі ще чотирма БЮТівцями, трьома «регіоналами» та НУНСівцем вносять законопроект, у якому пропонують на рік відтермінувати ці заборони. Слід нагадати, що ще дев’ять місяців тому цей самий Андрій Шевченко добивався заборони пропаганди шкідливих звичок. Аргументом такої суттєвої зміни позиції депутат називає бажання запобігти негативним наслідкам фінансово–економічної кризи в рекламній галузі та електронних ЗМІ.