Занепокоєна своїм вкрай негативним міжнародним іміджем, влада Косова започаткувала масштабну міжнародну акцію. Як повідомляють балканські ЗМІ, до проекту залучено багато закордонних журналістів та відомих політиків. Такою є реакція Приштіни на численні негативні статті у шанованих виданнях США та Західної Європи, де Косово представлено як вкрай корумповану країну, котрою править мафія, і один з головних європейських каналів контрабанди наркотиків.
Приштіні вже вдалося домовитися про рекламну кампанію з одним із найшанованіших англомовних тижневиків — лондонським «Економіст», наклад якого — понад 1,3 млн. примірників. Минулого тижня «Економіст» вийшов ще більшим накладом зі статтями прем’єр–міністра Косова Хашима Тачі, міністра закордонних справ Скендера Хисені та міністра економіки Ахмета Шалі. «Можу підтвердити, що наш уряд замовив додрукувати п’ять тисяч додаткових примірників «Економіста», які потраплять до найбільш впливових особистостей світу. Ми хочемо таким чином подякувати 22 країнам, які визнали нашу незалежність, але також поправити наш міжнародний імідж. Вартість цього проекту становить приблизно 200 тис. євро», — підтвердив у розмові з сербським державним телеканалом RTS речник уряду Косова Мемлі Краснікі.
Сербські ЗМІ повідомляють, що косовське міністерство економіки та фінансів виділило понад шість мільйонів євро на рекламну кампанію краю у світі. Рекламний проект був розроблений спільно з авторитетною рекламною агенцією Saatchi Saatchi. Невдовзі агітки Косова мають з’явитися на глобальних телеканалах Сі–Ен–Ен та Бі–Бі–Сі. Телеканал RTS повідомляє, що політичними радниками рекламної кампанії будуть екс–президент США Білл Клінтон, екс–заступник спеціального посланця ООН у справах статусу Косова Альбер Роен та колишній представник ЄС на переговорах між Белградом і Приштіною Вольфганг Ішінгер.