Мода, Сієнна і Саванна

28.02.2009
Мода, Сієнна і Саванна

Сієнна Міллер — модна штучка.

Кількість зірок шоу–бізнесу, які беруться розробляти власні колекції аксесуарів, взуття чи одягу, вже перетнула всі розумні межі. Однак «справжні» дизайнери не бояться конкуренції з боку співачок–актрис. Адже мало яка з них здатна створити щось варте уваги справжніх цінителів моди, а не лише своїх фанаток. Та винятки з цього правила все ж є. І декого із зіркових модельєрів навіть запрошують продемонструвати свої колекції на головних світових тижнях моди. Скажімо, у Нью–Йорку такої честі удостоїлася Вікторія Бекхем. А на Лондонському тижні моди, який завершився днями, оплески зривала Сієнна Міллер. Разом зі старшою сестрою Саванною кінозірка представила дебютну колекцію власного бренду Twenty8Twelve.

Судячи з відгуків у пресі, критики роботою сестер Міллер задоволені. Звісно, до Коко Шанель їм далеко, але й цільова аудиторія у молодих дизайнерок інша. Їхні моделі сподобаються насамперед молоді: колекція рясніє виробами з деніму, стильними футболками, молодіжними жакетами, сукнями–міні з квітковими принтами тощо.

Заради справедливості варто зазначити, що левова частка роботи в розробці колекції, мабуть, належить Саванні. Адже Міллер–старша — випускниця модного коледжу і вже має досвід роботи з провідними будинками моди. Але оскільки ім’я 27–річної Сієнни відоме значно більше, для розкрутки своєї марки сестри використовують переважно його. До речі, назва Twenty8Twelve — це дата народження актриси, яка з’явилася на світ 28 грудня.

Отримавши чергову порцію слави в Лондоні, Сієнна повернулася до Нью–Йорка, де незабаром розпочне репетиції бродвейської постановки за п’єсою Августа Стрінберга «Після міс Джулі». Прем’єра призначена на 22 жовтня. Чекаючи виходу на театральний кін, актриса байдиків не б’є, а знімається в рекламних фотосесіях і відеороликах: Сієнна офіційно стала «обличчям» нового аромату Boss Orange від Hugo Boss.