Увага на декольте і талію!

24.02.2009
Увага на декольте і талію!

Разюча Хайді Клум.

Якщо для любителів і професіоналів від кіно церемонія вручення «Оскарів» цікава як американський підсумок кінематографічного року, то модниці, затамувавши подих, очікують передусім появи зірок на червоній доріжці. Не секрет, що найкращі туалети знаменитості приберігають саме на цей вихід, замовляючи відомим кутюр’є «оскарівські» сукні ще за кілька місяців, а то й рік до самої церемонії. Такий серйозний підхід не випадковий, адже кожна відома особа (і стосується це насамперед жінок), яка з’являється в останню неділю лютого у лос–анджелеському кінотеатрі «Кодак», знає: її вбрання ретельно проаналізують мільйони прискіпливих очей. І преса, в разі невдалого вибору, не пошкодує сарказму.

Утім, як відзначають критики, цього разу відверто невдалих стилістичних знахідок було порівняно мало. При цьому в підсумкових статтях про моду на «Оскарі» журналісти не уникли улюбленого останнім часом слівця «криза». Мовляв, і діамантів на зірках було менше, і смарагди не так блищали, і взагалі — рівень прикрас, порівняно з минулими роками, знизився. Але суконь це точно не стосується: пишноти й різнобарв’я було не менше, ніж завжди. Хіба що вишуканості більше (очевидно, на рюшечках–бантиках дизайнери в часи кризи економлять), але це тільки на краще.

 

Криза зачепила не всіх

Очевидно, саме тому більшість актрис прийшли на церемонію у сукнях класичного силуету: декольтованих і приталених згори, розширених донизу. Серед найкращих стилісти відзначили плаття номінанток на «Оскара» за жіночу роль другого плану — Тараджі П. Хенсон (зіграла прийомну маму головного героя в «Загадковій історії Бенджаміна Баттона») та Маріси Томей («Борець»). Перша обрала для церемонії декольований витвір від Роберто Каваллі кольору слонової кістки й досить масивне діамантове кольє, а друга у ніжно–кремовій плісерованій сукні від «Версаче» виглядала просто королевою, якій нізащо не даси її 44 роки. Щодо Пенелопи Крус, якій дісталася «другопланова» статуетка, то вона вже звикла бути на верхівці модних рейтингів «оскарівської» церемонії. У компліментах її вінтажному білому мереживному криноліну з мереживним же корсетом від «Бальмен» критики розсипалися й цього разу, хоча, як на суб’єктивний погляд «УМ», фігурка невисокої Пенелопи знала й більш вдалі сукні. До речі, діаманти від «Шопар» у вухах, на шиї та руці Пе «потягнули» на три мільйони доларів.

Анджеліна Джолі, як вона це часто робить останнім часом, надала перевагу чорному — низько декольтованій, із м’яким драпіруванням, що струменіло до підлоги, сукні від Елі Сааба. Однак усі погляди до Енджі привертала не сукня, а розкішні 115–каратні сережки з насичено–зелених колумбійських смарагдів і такий самий перстень на 65 каратів. Сімейство Джолі та Бреда Пітта (останній традиційно прийшов у стильному смокінгу з метеликом) криза, очевидно, не надто зачепила.

Королеви і принцеси

Сріблясте плаття («Армані Пріве») номінантки Енн Хетевей теж похвалили. Інша претендентка на премію за головну жіночу роль, «ветеранка» «оскарівських» церемоній Меріл Стріп, цього разу потрапила в перелік вдало одягнених зірок: її вишукане сіре плаття з м’якої тканини і з невеличким атласним шлейфом було класичною ілюстрацією до вислову «дорога простота». Повністю оголюючи шию й плечі кінозірки, дизайнери дому «Альберта Ферретті» знали, що робили, — дай, Боже, кожній у 30 таку шкіру, як у Меріл у 59...

Також серед удалих, хоча й «на межі фолу», туалетів стилісти назвали оригінальну асиметричну, з високим розрізом сукню Хайді Клум (звісно ж, червону — топ–модель не приховує любові до цього кольору) авторства Ролана Муре. А ще — елегантну вузьку сукню від «Валентіно», в якій прийшла Дженніфер Аністон, та дуже приталене, ще й перетягнуте поясом біле плаття з пишною шифоновою спідницею від «Діор», у якому Сара Джессіка Паркер ніби втекла з якоїсь казки про принцес.

Пеньюари, «жуйки», «самоварні баби»...

А от щодо лискучої атласної, кольору «мокрого асфальту», сукні через одне плече від «Ів Сен Лоран», у якій отримувала свого «Оскара» Кейт Уїнслет, думки критиків розійшлися — дехто вважає, що доповнення з чорного мережива, яке спадало на поділ, робило її схожою на пеньюар, інші навпаки, не шкодують компліментів доброму смаку актриси і дизайнера. Ще менше позитивних відгуків здобула сукня кольору «рожевої жуйки», як її охрестили на офіційному сайті «Оскара», що анітрохи не личила красуні Наталі Портман. Не надто вдало сидів синій наряд від Джона Гальяно на чарівній Фрейді Пінто («Мільйонер із нетрів»).

І жодних сумнівів не викликав схожий одразу й на нічну сорочку, і на обмотаний після душу рушник вибір Джессіки Біл (сукня від «Прада») та ду–уже в обліпку чорна, вкрита золотими квітами сукня, яка донизу перетворювалася у щось а ля «баба на самовар». Цьому наряду марки «Дереон кутюр», у якому прийшла на церемонію фігуриста співачка Бейонс Ноулз, оцінка була винесена однозначно: несмак.