Що єднає Бекхем і Тімберлейка?

19.02.2009
Що єднає Бекхем і Тімберлейка?

Чорне міні від Джилл Стюарт. (Фото Рейтер.)

Хоч як уже зав’язло на зубах остогидле слово «криза», без нього, мабуть, іще довго не обходитиметься жодна новина. Що вдієш — від фінансових проблем потерпає не лише економічний сектор, а й гламурний світ шоу–бізнесу. Тиждень моди прет–а–порте сезону осінь/зима–2008—2009, який днями відбувся у Нью–Йорку, також був позначений печаттю кризи.

Щоправда, на кількості учасників найгучнішого на Північноамериканському континенті свята моди це не позначилося — свої колекції представили 64 модні будинки. Економити довелося на іншому: шоу були значно скромнішими, ніж зазвичай, а публіка — менш численною. Скажімо, відомий дизайнер Марк Джейкобс був змушений скоротити кількість гостей, запрошених на показ своєї колекції, на дві третини. До кризи планував роздати 2 тисячі запрошень, а довелося обмежитися лише 700...

Спад купівельної активності, який особливо помітний у США, завдав чималих збитків дизайнерським будинкам. А участь у Нью–Йоркському тижні моди є недешевим задоволенням: лише за оренду подіуму в парку, де традиційно проходять більшість дефіле, доводиться викласти понад 50 тисяч доларів, і це без вартості послуг освітлювачів, перукарів, візажистів тощо. І, звісно, чималу статтю витрат становлять гонорари моделей — що зірковіших, то дорожчих. Щоправда, подейкують, навіть примхливі манекенниці з когорти «топ», які раніше крутили носом на гонорари до 50 тисяч доларів, тепер значно зменшили планку своїх вимог — криза.

Щодо модних тенденцій, то вони, всупереч очікуванням, не стали похмурішими. Навіть навпаки — на зміну сірому, який минулого року добряче всім набрид, приходять більш насичені барви. Особливо відзначилася в цьому сенсі колишня «спайс гьорл» Вікторія Бекхем, яка показала вже другу колекцію свого іменного бренду. Дизайнерка не зрадила власному стилю, запропонувавши до уваги модниць вишукані яскраво–лілові й червоні атласні сукні для коктейлю і розкішні вечірні туалети «в обліпку» з довгими вузькими рукавами. Цього разу Віка врахувала побажання клієнток і дещо «омолодила» свою творчість: юні шанувальниці моди знайдуть у її колекції симпатичні короткі платтячка і трапецієвидні спідниці з жакетиками.

Інший зірковий дизайнер — Джастін Тімберлейк — теж зірвав овації. Щоправда, його колекція для William Rast зроблена в кардинально іншому стилі: вільні сорочки у велику клітинку, шкіряні аксесуари, бахрома, джинс — словом, свобода, молодість, рок–н–ролл!

Джилл Стюарт також надихнулася роком і сценою: якщо брюки — то чорні й шкіряні, якщо сукні — то короткі й викличні.

Молодіжний бренд Донни Каран, DKNY, навпаки, пропонує юним модницям одягатися вишукано: приталений силует, класична довжина до середини литки, і, окрім чорного, білого та сірого кольорів, насичені пурпурові й зелені барви. До речі, у такому ж стилі пошита і «доросла» колекція Каран.