У законопроекті пропонується зафіксувати таки тарифи за кожні 100 кубічних сантиметрів об’єму двигуна: для легковиків із потужністю 1 800 — 2 500 кубічних сантиметрів (у чинному законодавстві останній показник становить 2 200 «кубиків». — Авт.) на рівні 10 гривень — для нових автівок і 12 гривень — для таких, що використовуються до восьми років; для наступної категорії (2 500—3 500 «кубиків») — 25 і 30 гривень відповідно; для найпотужніших (3500 кубічних сантиметрів і більше) — 40 і 45 гривень (нині — 120 і 135 гривень). При цьому зберігається значний податковий «відрив» для «ветеранів» вітчизняних автошляхів — автівки, що мають більш ніж восьмирічний вік, пропонується оподатковувати в залежності від потужності на рівні 500, 750 і 1 000 гривень за кожні 100 «кубиків» об’єму двигуна. Таким чином пропонується зниження тарифу за окремими категоріями у три рази.
Утім законопроект необхідно ще (у тижневий термін) доопрацювати, вважають у Комітеті податкової та митної політики Верховної Ради. За словами голови комітету Сергія Терьохіна, у законопроекті «пропонується втричі зменшити чинні податки на великі автомобілі, але не чіпати ті збільшені податки, які йдуть на малолітражки». На думку ж членів податкового комітету, слід чинити навпаки. Окрім того, потрібно знайти «компенсатори в розмірі 1 мільярда 560 мільйонів гривень», які у вигляді транспортного збору мали надійти до місцевих бюджетів.
Що ж до власників автівок, то пан Терьохін радить їм «ще тиждень не реєструвати автомобілі», аби «не платити більше». Слід нагадати, наприкінці минулого року податок на автотранспорт було підвищено у 5—10 разів.