На міжнародній виставці PRET A PORTER PARIS The heart of fashion, що традиційно відбувається в Парижі наприкінці січня, була присутня й «Українська платформа» — дизайнери Оксана Караванська, Андре Тан, Олена Даць, тандем Земськова—Ворожбит і Ольга Громова на окремому стенді представили фрагменти колекцій претапорте осіньзима 2009—2010. 1 лютого п’ятірка українських «модних домів» зробила показ у рамках виставки. За пультом сиділа сама голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська, яка керувала трьома французами: коли показувати логотипи, як «крутити» світлом і як обходитися з саундтреком до показу. До речі, показ проходив винятково під модну українську музику — «Тартак», «Друга ріка», Катя Чілі, «Перкалаба» і «Даха Браха». Обійшлася така вилазка на одну із найпрофесійніших світових виставок кожному дизайнеру приблизно в 5 тисяч євро. Кажуть, найкраще просувалися справи в Парижі у Олени Даць, оскільки відома істина: на серйозних заходах треба протриматися три сезони, щоб партнери, професіонали повірили в серйозність твоїх намірів і довірили тобі свої інвестиції. Олена Даць четвертий сезон показує свої колекції в паризьких шоурумах, на виставках і навіть має людину, яка просуває її одяг у Парижі. Амандою Бертрандіа, котра просуває на ринок також французьких й італійських дизайнерів, Олена «поділилася» зі своїми українськими колегами, і Аманда буде представляти інтереси також Оксани Караванської, Ольги Громової, Андре Тана і Земськової—Ворожбит. «Я дуже задоволена поїздкою, — каже Олена Даць «УМ» по телефону. — Оскільки я вже не перший сезон у Парижі, то маю якісь успіхи. Мені замовили речі бутік Les Jardins d’Amarante у Бельгії і Galerie Simone у Парижі. Ми зробили дуже гарні речі з ангори, їх найбільше замовили, і дуже красиві аксесуари з макраме. Партії невеликі, ми ж не Zara, але ж це зимова колекція, а власники магазинів ще не знають, як вплине криза на продаж літніх колекцій, які вони вже закупили. Згодом можуть бути дозамовлення».
«Ця поїздка у Францію, як не дивно, може стати поштовхом для початку хорошого діалогу між українськими байєрами і українськими дизайнерами, — каже голова оргкомітету UFW Ірина Данилевська. — Тому що наші байєри крутих бутіків і більш демократичних мереж тільки й чекали, поки українські дизайнери десь у світі покажуть свою професійність і стабільність. У Парижі вони продемонстрували готовність працювати професійно. Я особисто переконана, що далі треба рухатися на Берлін і Шанхай».