Столична влада прийняла рішення впорядкувати місця продажу алкогольних напоїв. Спиртне зникне з кіосків, площа яких менша за 20 квадратних метрів та які не обладнані протипожежною сигналізацією, опаленням і вентиляцією. Натомість у великих крамницях горілчані відділи мають бути відділені від інших спеціальним «бар’єром». Супермаркети торгуватимуть «градусами» вже не цілодобово, а з восьмої ранку до одинадцятої вечора, постановили міські депутати. У принципі, й цього часу досить, щоб добряче «затаритися».
Віднині напої з вмістом спирту також не продаватимуть на вокзалах, транспортних зупинках, станціях метро, інтернет–клубах. Крок, звісно, непопулярний (до того ж нагадує боротьбу з пияцтвом радянського зразка), але влада Києва пішла на це, враховуючи кількість скарг на неконтрольований продаж алкоголю і розпивання його несвідомими громадянами на дитячих майданчиках чи в під’їздах житлових будинків. Так пояснив прийняте рішення начальник головного управління торгівлі при КМДА Василь Щербенко. І побідкався: «От тільки не придумали ще, як боротися з пивом. Алкоголем його не вважають, а шкоди приносить чимало». Зате алкоголем вважають усе те, що користується таким попитом у молоді та підлітків — різноманітні варіації на тему ром–коли чи джин–тоніка. Тож продавці цього продукту вже підраховують збитки, зауважуючи, що «на одному молоці» вони багато не зароблять. Тішаться наразі лише «зелений змій» та пиво. Перший знає, що в усі часи спроби його викорінити терпіли повне фіаско.