Українське представництво компанії Mail.Ru розпочне свою роботу вже наступного тижня, а очолить його Євген Клименко, який до цього співпрацював із багатьма українськими інтернет–проектами, у тому числі з «Українською правдою», «ТаблоID», Proua, OBOZ.ua та інтернет–представництвом Президента України. У функції новоствореного дочірнього підприємства входитиме збір реклами, спрямованої на користувачів з України, і технічне обслуговування серверів, які будуть перенесені на територію України.
«До 10 відсотків відвідувачів порталу Mail.Ru — з України, — повідомив директор українського офісу Mail.Ru Євген Клименко виданню «Телекритика». — Тож цілком логічно, що компанія розміщуватиме українську рекламу та переносить сюди сервери». Обсяг реклами, яку планується залучити в Україні, він не озвучує. Сьогодні компанія Mail.Ru володіє відповідною поштовою службою та 40 іншими інтернет–сервісами.