Близько 30 мільйонів гривень щомісяця планує збирати одеська влада при введенні платного в'їзду для легкових автомобілів в історичну частину міста. Цих коштів вистачить для своєчасного реставрування фасадів архітектурних пам'яток, будівництва паркінгів та оздоровлення дітей, що мешкають у центральних кварталах і задихаються від смогу. Один з авторів вельми дохідного проекту — депутат Валерій Аксьонов переконаний: «Завдяки введенню плати за в'їзд до центру міста (із 180 тисяч зареєстрованих автомобілів 85 відсотків належить приватним особам), вдасться також розвантажити центральні вулиці, істотно зменшити загазованість і стимулювати перехід автотранспорту на газове пальне». Оскільки «автомашини на газовому пальному пропускатимуть в історичну частину Одеси безкоштовно».
Розроблений групою депутатів проект очищення атмосферного повітря центральної частини Одеси і поповнення міської казни оприлюднено на нараді в міськвиконкомі, яку провів перший заступник міського голови Леонід Сушкін. Щоправда, не всі в захопленні від ідеї платного в'їзду в центр міста, керівництво міської ДАІ та деякі депутати неоднозначно ставляться до запропонованого проекту, який, у разі схвалення на наступній сесії міськради, дозволить спеціальній міськслужбі щомісяця збувати водіям 50-гривневі талони за проїзд центральними вулицями Одеси.
Начальник міської ДАІ Сергій Дубасов поставив, зокрема, під сумнів законність запропонованого сесії проекту рішення, вказавши «на нестикування окремих положень із нормами чинного законодавства, а також малоефективності пропонованих обмежень щодо в'їзду транспорту в центр міста». Адже один із пунктів проекту рішення гласить: «У парні дні місяця забороняється в'їзд автотранспорту з номерними знаками, які закінчуються непарним числом, і навпаки — у непарні дні заборонено в'їзд автомобілів, номерні знаки яких закінчуються парним числом і нулем». Я певен, зауважив він, «що одесити знайдуть способи, як обійти нововведення». А тому, перш ніж виносити подібний проект на розгляд сесії, варто організувати його широке громадське обговорення. Однак міське керівництво, схоже, діє за принципом: навіщо влаштовувати зайві дебати, якщо реалізація проекту здатна майже подвоїти доходи міськбюджету?