Є хороша новина і погана. Обидві — від міністра транспорту Йосипа Вінського. Хороша в тому, що 1 січня 2009 року через Дніпро відкриють Дарницький міст. Зайве й казати про те, як важливо розвантажити існуючі комунікації між правобережним та лівобережним Києвом. Тож іще один міст — навіть дуже на часі. Роботи із його зведення йдуть згідно з графіком, підкреслив Вінський. Першою в експлуатацію здадуть залізничну частину мосту, після неї — автомобільну. Автомобільна складатиметься з шести смуг, а загальна довжина мосту сягатиме понад кілометр. Тож відразу після бою курантів і новорічних привітань Президента — покатаємось із вітерцем.
Тим паче що метрополітен, як і раніше, впевнено крокує від засобу пересування до розкоші. А ще не пускає до себе перевірку — представників міністерської робочої групи з вивчення обґрунтованості зростання тарифів. У цьому — друга (погана) новина, озвучена Вінським. «Нас бояться пускати. Є проблеми. Я щойно від першого віце–прем’єра, ми звернулися в прокуратуру і в міліцію з проханням забезпечити можливість попрацювати, вивчити документи і зрозуміти, що реально відбувається в економіці цього підприємства», — зазначив міністр.
Водночас він підкреслив, що його підлеглі лише ознайомляться з аргументами метрополітенівців, а повертати ціни до рівня попередніх — не їхня прерогатива. «Змусити зменшити тарифи — це вже питання Антимонопольного комітету і правоохоронних органів, а не Кабінету Міністрів», — пояснив Вінський. Нагадаємо, що 5 листопада прокуратура Києва почала перевірку щодо дотримання столичною міською державною адміністрацією законодавства при введенні нових тарифів на проїзд у громадському транспорті. А перший «віце» Олександра Турчинов доручив Міністерству транспорту зі свого боку розібратись із ціновим безумством. Строку Турчинов дав Вінському до 13 листопада.