У ресторані «Монако» під келих шампанського показ колекції Олександра Гапчука офіційно закрив Ukrainian Fashion Week. Закрив на оптимістичній ноті. Бо коли українські дизайнери втягують голову в плечі в очікуванні страшної і голодної фінансової кризи, Гапчук оголосив про створення нової марки чоловічого одягу Real Casual Alexandr Gapchuk і відкриття навесні 2009 року трьох монобрендових бутіків. Перший відкриється на батьківщині Гапчука — в Одесі, другий — у Донецьку, третій — у Києві, в новому торговельному центрі на Оболоні. Інтер’єри й елементи фірмового стилю магазинів Гапчук довірив відомому московському дизайнеру Філіпу Пищику — засновнику креативного бюро bluemoloko, який нібито перебрався в Україну. Про відважних інвесторів відомо тільки одне: це давній друг дизайнера, один зі співзасновників компанії «Укрзолото». Суму інвестиції та паї Гапчука та його друга в новому підприємстві дизайнер не розголошує, каже: «Це наша комерційна таємниця. Але ці інвестиції не впали з неба, вони вистраждані».
«Мені часто казали друзі і клієнти, що я роблю одяг для п’ятниці — це щось більш вільне, розкуте, трохи святковіше, одяг із хорошим настроєм, — коментує Олександр свою нову колекцію. — Це і можна назвати філософією марки». Українським чоловікам Гапчук запропонував компліментарні костюми — піджаки, що підкреслюють талію і збільшують плечі, довжина брюк — на межі фолу: класична, що закриває туфлі до підбора, нині не в моді, а модні «підстрелені» респектабельний український чоловік не купить. Усі брюки в колекції елегантно і плавно звужуються донизу. Архітектура костюма вибудувана на атлетичного манекенника, як пошити такий у розмірах від 48–го до 58–го, як планує Олександр продавати в магазинах, поки уявляється важко. У колекції багато якісного трикотажу, виконаного відомою трикотажною фірмою Rito, — від шортів і спортивних костюмів до елегантних джемперів із ромбами та смугами, що відсилають до оп–арту. Є класичні сорочки і шифонові в квіточки, є хвацькі льняні піджаки з блискучим напиленням, куртки зі спортивним ухилом, є навіть піжами і халати — Гапчук буквально збирається одягти чоловіків з ніг до голови. Чималі сумки і кольорові черевики від Сніжани Нєх доповнять образ міського метросексуала традиційної орієнтації, останнє особливо підкреслено в прес–релізі. Колекцію відшивають в Україні, в Румунії та Італії невеликими партіями — до 100 одиниць однієї речі, тобто по 30 «примірників» на один магазин. Якщо врахувати ще й розмірну сітку — це невеликі партії. «Цю колекцію я шив, трохи оглядаючись на образ Джеймса Бонда — передивився усю бондіану і зрозумів, що мені цікавий такий чоловік — динамічний, успішний, сильний, вільний, який сам робить свою долю», — каже Олександр. Він використав у колекції 6 основних кольорів — білий, сірий, чорний, рожевий, синій і фіолетовий, яскраві кольори з лискучими фактурами виглядають як для вітчизняних представників сильної статі доволі сміливими — чи багато їх — сміливців — знайдеться таке одягти в п’ятницю? За попередніми даними, станом на сьогодні, Гапчук планує продавати, наприклад, сорочки з колекції по 200 доларів, брюки — по 300, піджаки — в районі 400 і вище.
Якщо дизайнер співпрацює з ювелірною маркою, логічно запитати в нього, чи не планує він зайнятися ювелірним дизайном. «Я б хотів цим зайнятися, але трохи пізніше, — розповідає Олександр. — Мій батько 50 років працював на Одеській ювелірній фабриці — забезпечував технічну підготовку, сестра працює конструктором ювелірних виробів, мене теж готували до цього. Але я вибрав інший шлях. Ювелірний дизайн мене дуже приваблює, особливо я люблю поєднання золота та емалі, й надалі, можливо, такі аксесуари з’являться в моїх магазинах». Наразі Гапчук захоплюється дизайном малюнків для автомобілів — співпрацював із Wolksvagen, тепер уклав угоду з Suzuki, розробляв корпоративний одяг для Lexus, Mitsubishi. Він будує плани і мріє поїхати на міланський або флорентійський Тиждень моди. Реально.